Samåkning Skövde

ska ut å slita lite på framdäcket nu.. se om de hjälper mot vibrationerna

kommer nog te statoil vid 17.. om ja inte e jättetrött

Tack allihop för att jag fick åka med, det var oerhört kul!
Ses!
/
R

Ratus skrev:
Ses!
/
R

sköj somfan.. du bodde på östermalm eller..? vilket jefla sumphål.. mygg såinisatan vadet iaf.. :(
stannade å pratade med farfarblarg lite...

kul va det.. skönt att bada iaf.. de får vi göra om igen nån dag..

kul att träffa ett par nya nyllen också.. :hihi
bli rlite jobbigt å se lena varje gång bara :rofl

heimdal skrev:
sköj somfan.. du bodde på östermalm eller..? vilket jefla sumphål.. mygg såinisatan vadet iaf.. :(

Nja, inte riktigt kanske... Studentbostäderna i trängen.
/
R

Ratus skrev:
Ses!
/
R

Ja det var roligt med lite nya ansikten, du är välkommen och åka med fler gånger.

Tack för idag allihop som var med och åkte.

//Stellan

heimdal skrev:

Öpp öpp! Var snäll mot farfar & hans stadsdel!
Annars blir det ingen dekal! :tungan

Suger ju o jobba till 18:30 på fredagar ... jag o polarn kom iaf ut en sväng .. slutade med pizza i skövde.

Nu hoppas jag på att någon firma eller kompis kan kränga däck åt mig imorgon... bakdäcket tog _slut_ idag ... varit lite dåligt ett tag ... lite dålig planering att det tar slut när det är helg också =(

Jaja ... nu fick man beklaga sig lite iaf!

Vaektra skrev:
Nuså är jag hemma igen. Trött men nöjd med kvällen. Bad å fika å trevligt sällskap. Ha alla en trevlig kväll.

-Ratus
- Firejf
Extra tack för att ni åker med :)

Gött gött ... vart fick ni fika idag då ... och vart gjorde ni sommarens första dopp? (Kallt eller svalkande?)

heimdal skrev:

:fatta! jag är ju ditt största groupiefan *host* :7peta vem var det som frivilligt åkte och hälsade på mig idag :tungan

Ett par hundra meter ifrån oss har någon satt upp handgjorda skyltar som det står "varning" på...vi har dock inte kommit på vad de varnar för :confused: mc-gangsters kanske :lol

Vi badade i mullsjön...knappt svalkande.:3freak

Dagens I-landsproblem = vilken färg ska jag ha på motorcykeln :va

Tack alla för en trevlig dag :)

Såg ni när jörgen wheilade ifrån morgan....han fick ganska ont i kronjuvelerna stackarn :krama

Last edited:
Jag och jörgen har snackat med han som är ansvarig för
St1 macken vid Vallby herrgård...han vill gärna ha en länk på hemsidan...ska e-maila honom de närmaste dagarna..

När vi har stora möten/sammankomster kan vi meddela honom en dag i förväg så kan han vid en viss tidpunkt sänka bensinpriset rejält...när det var speedway sänktes priset till 9:50.. Idag tog de 10:10 mot preem i lyrestad som tog 11:68

2fast4hjo skrev:
Jag och jörgen har snackat med han som är ansvarig för
St1 macken vid Vallby herrgård...han vill gärna ha en länk på hemsidan...ska e-maila honom de närmaste dagarna..

När vi har stora möten/sammankomster kan vi meddela honom en dag i förväg så kan han vid en viss tidpunkt sänka bensinpriset rejält...när det var speedway sänktes priset till 9:50.. Idag tog de 10:10 mot preem i lyrestad som tog 11:68

låter bra dedär med soppa.. synd bara att de e 4 mil eller nått dit bara.. men om man har vägen förbi där så

X-up skrev:
Öpp öpp! Var snäll mot farfar & hans stadsdel!
Annars blir det ingen dekal! :tungan

hehehe.. förlåt att jag sade lite dumt om stadsdelen.. "därnere" :hihi

lust att komma hit med ett par pilsner åt mig.. ? min enda folköl tog slut nyss.. JOBBIGT!!! å ja kan ju inte direkt sätta mig på moppen å åka te ryd å handla

iofs så hinner ja gå te statoili hallenbergsrondellen.. men de e ju fan 400 meter eller nått.. skitjobbigt!

EDIT: kollade under framskärmen.. va lite dkrapmärken å gummirester där men inte så mkt då jag inte har legat över 140 nåra längre perioder

BonO skrev:
Ja det var roligt med lite nya ansikten, du är välkommen och åka med fler gånger.

Tack för idag allihop som var med och åkte.

//Stellan

sitter hemma o bligar pa tv o langtar tills jag kan vara med och kora lite jag med...rena tortyren att inte kunna kora nar det ar sa jakla gott ute!

Men kul att ni har haft skoj :) //Lasse

LiQUiD skrev:
Gött gött ... vart fick ni fika idag då ... och vart gjorde ni sommarens första dopp? (Kallt eller svalkande?)

Det var riktigt riktigt kallt :gnissla käkade gjorde vi i Tidaholm. Trevligt. Snart kan vi alla öppetider på alla fik och matställen runt om västra götaland :hihi Nästa gång får du se till att hänga på. :7peta

heimdal skrev:
hehehe.. förlåt att jag sade lite dumt om stadsdelen.. "därnere" :hihi

lust att komma hit med ett par pilsner åt mig.. ? min enda folköl tog slut nyss.. JOBBIGT!!! å ja kan ju inte direkt sätta mig på moppen å åka te ryd å handla

iofs så hinner ja gå te statoili hallenbergsrondellen.. men de e ju fan 400 meter eller nått.. skitjobbigt!

EDIT: kollade under framskärmen.. va lite dkrapmärken å gummirester där men inte så mkt då jag inte har legat över 140 nåra längre perioder

Hmm, jag har 2½ back öl hemma, grannen ska få köpa dem billigt eftersom jag så sällan dricker öl! :)

Passa dig för 70 dimensionen! Du kommer sabba skärmen, byt eller modifiera fästet till skärmen så du kan höja den! Finns en tråd om det med bilder, sök & se!

Vaektra skrev:
Det var riktigt riktigt kallt :gnissla käkade gjorde vi i Tidaholm. Trevligt. Snart kan vi alla öppetider på alla fik och matställen runt om västra götaland :hihi Nästa gång får du se till att hänga på. :7peta

tillomed jag tyckte de va skönt jue.. å jag e ju kruka/fegis... iofs så hade jag gått i skinnställ sedan kl 14 men ändå

X-up skrev:
Hmm, jag har 2½ back öl hemma, grannen ska få köpa dem billigt eftersom jag så sällan dricker öl! :)

Passa dig för 70 dimensionen! Du kommer sabba skärmen, byt eller modifiera fästet till skärmen så du kan höja den! Finns en tråd om det med bilder, sök & se!

ditt monster.. så mkt öl kan man inte bara ha.-.. jag gjorde slut på 3flak på .. hmm.. 3 veckor lite drygt.. fast då bjöd ja polaren lite

du kommer inte ihåg va den tråden heter?

southwick skrev:
sitter hemma o bligar pa tv o langtar tills jag kan vara med och kora lite jag med...rena tortyren att inte kunna kora nar det ar sa jakla gott ute!

Men kul att ni har haft skoj :) //Lasse

vad har hänt med dig/din hoj dåe?

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800