Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ratus skrev:Tack allihop för att jag fick åka med, det var oerhört kul!
Ses!
/
R
heimdal skrev:sköj somfan.. du bodde på östermalm eller..? vilket jefla sumphål.. mygg såinisatan vadet iaf..
stannade å pratade med farfarblarg lite...
kul va det.. skönt att bada iaf.. de får vi göra om igen nån dag..
kul att träffa ett par nya nyllen också..![]()
bli rlite jobbigt å se lena varje gång bara![]()
Ratus skrev:Nja, inte riktigt kanske... Studentbostäderna i trängen.
/
R
Ratus skrev:Tack allihop för att jag fick åka med, det var oerhört kul!
Ses!
/
R
heimdal skrev:sköj somfan.. du bodde på östermalm eller..? vilket jefla sumphål.. mygg såinisatan vadet iaf..
stannade å pratade med farfarblarg lite...
kul va det.. skönt att bada iaf.. de får vi göra om igen nån dag..
kul att träffa ett par nya nyllen också..![]()
bli rlite jobbigt å se lena varje gång bara![]()
Vaektra skrev:Nuså är jag hemma igen. Trött men nöjd med kvällen. Bad å fika å trevligt sällskap. Ha alla en trevlig kväll.
-Ratus
- Firejf
Extra tack för att ni åker med![]()
heimdal skrev:bli rlite jobbigt å se lena varje gång bara![]()
2fast4hjo skrev:Jag och jörgen har snackat med han som är ansvarig för
St1 macken vid Vallby herrgård...han vill gärna ha en länk på hemsidan...ska e-maila honom de närmaste dagarna..
När vi har stora möten/sammankomster kan vi meddela honom en dag i förväg så kan han vid en viss tidpunkt sänka bensinpriset rejält...när det var speedway sänktes priset till 9:50.. Idag tog de 10:10 mot preem i lyrestad som tog 11:68
X-up skrev:Öpp öpp! Var snäll mot farfar & hans stadsdel!
Annars blir det ingen dekal!![]()
BonO skrev:Ja det var roligt med lite nya ansikten, du är välkommen och åka med fler gånger.
Tack för idag allihop som var med och åkte.
//Stellan
LiQUiD skrev:Gött gött ... vart fick ni fika idag då ... och vart gjorde ni sommarens första dopp? (Kallt eller svalkande?)
heimdal skrev:hehehe.. förlåt att jag sade lite dumt om stadsdelen.. "därnere"![]()
lust att komma hit med ett par pilsner åt mig.. ? min enda folköl tog slut nyss.. JOBBIGT!!! å ja kan ju inte direkt sätta mig på moppen å åka te ryd å handla
iofs så hinner ja gå te statoili hallenbergsrondellen.. men de e ju fan 400 meter eller nått.. skitjobbigt!
EDIT: kollade under framskärmen.. va lite dkrapmärken å gummirester där men inte så mkt då jag inte har legat över 140 nåra längre perioder
Vaektra skrev:Det var riktigt riktigt kalltkäkade gjorde vi i Tidaholm. Trevligt. Snart kan vi alla öppetider på alla fik och matställen runt om västra götaland
Nästa gång får du se till att hänga på.
![]()
X-up skrev:Hmm, jag har 2½ back öl hemma, grannen ska få köpa dem billigt eftersom jag så sällan dricker öl!![]()
Passa dig för 70 dimensionen! Du kommer sabba skärmen, byt eller modifiera fästet till skärmen så du kan höja den! Finns en tråd om det med bilder, sök & se!
southwick skrev:sitter hemma o bligar pa tv o langtar tills jag kan vara med och kora lite jag med...rena tortyren att inte kunna kora nar det ar sa jakla gott ute!
Men kul att ni har haft skoj//Lasse
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden