Samåkning Skövde

2fast4Some skrev:
Idag var det jättekul att åka. :banana

Vi körde lite bakhjul på nya vägen mot Skulltorp, perfekt med ny beläggning och rakt.

Trevlig Midsommar på er. :dricka

ps glöm inte festen :whip nästa Lördag hos oss :fyllisar

jag kanske kommer ska bara kolla lite saker först och se om jag kan ta mig här i från... jag får inte åka...

Last edited:
2fast4Some skrev:
Idag var det jättekul att åka. :banana

Vi körde lite bakhjul på nya vägen mot Skulltorp, perfekt med ny beläggning och rakt.

Trevlig Midsommar på er. :dricka

ps glöm inte festen :whip nästa Lördag hos oss :fyllisar

jo.. va gött som fan å KÖRA idag.. bidde 20 halvbakfulla mil

fick ett överjävligt vobbel i en kurva när ja körde mellan timmersdala - götene... låg väl i 150-170 i kurva, ser ojämnheter å tänker.. shit...
sen vobblade de som ett as.. å dedär med att bromsverkan försvinner efter att styret farit framåtebax massa stämmer.. va tvungen att pumpa flera gånger innan bromsarna funkade igen.. men nu tar de bättre än innan :va

men de va "bara" å hålla lika hårt i styret som i lena när hon ser polkagrisar :hihi å hoppas på de bästa

verkarsom att jag kör "hårdare" än förut när man va ännu grönare.. för de händer fler missöden nu...

men som de sagts tidigare.. man lär av sina misstag, kanske skulle investera i en styrdämpare, för de kändes som att hålla i en dildo som löpte amok forfan

hadebrae

Last edited:
MEN ERA SLAAAAAAAAAAN.... sluta va så lama å börja skriva lite.. JAG HAR TrÅKIGT!!!

så jefla brunt..

kommer ju ha slut på anime å kolla på om inte nån tar tag i sitt liv å skriver lite

e bolaget öppet imorgon förresten? har nästan slut på öl nämligen

Last edited:
Altaninvigning

Nytt datum :hördu för festen är Lördag 9 Juli kl 18,00 pga många hadde förhinder nästa helg. Övernattningsmöjligheter finns.

Förslag på aktiviteter kula- spjut- brännboll- hoppa säck-kubb+ :fyllisar

Skriv upp er så vi vet vilka som kommer.

Välkomna :hoppa :hoppa :hoppa

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

:7peta jörgen/morgan ska här spelas kubb så ska ni få igen för att ni kastade på oss :tuttar :rofl

Tack X-up och C.A.T och alla andra som var med för en kanonmidsommar. :Bugar Veaktra för att vi fick sova hos dig :tummenupp :banana

Angående festen (obs ändrat datum) så hade vi tänkt att grilla, alla får ta med sig det de vill ha (eve meddela oss så köper vi det), men spit, vin, cider etc hade vi tänkt stå för..

Glöm inte att vi drar till Gränna i morgon för att (äntligen :4skrika ) fylla på polkagrisförådet.

Nu ska här ätas upp en del av dem jordgubbar som blev över.mums.. :)

Edit..rättat stavfel....skrev folkgubbar och jordbubbar, :gnissla fortfarande bakis nääää jag som la mig så tidigt..:confused: :brinnerup

Last edited:
Vaektra skrev:
Tack för en supernice midsommarfest C.A.T å X-up. Hoppas ni inte är för bakis utan vi kan ut å åka... imorgon. :D
Hej,
Tack själv och tack alla som var med i går det var kul. Jag och Morgan är fullt OK har till och med klippt gräset idag till alla bakis grannars förtret... :yoparty
Konstigt nog fick jag gå och plocka små vita airsoft kulor hos grannen...vad konstigt!!
Morgan gnäller lite över ont i örat....hmmm.. varför??
Vi ses i morgon 11:00

C.A.T skrev:
Konstigt nog fick jag gå och plocka små vita airsoft kulor hos grannen...vad konstigt!!
Morgan gnäller lite över ont i örat....hmmm.. varför??

:hihi :banana skoj..jag träffade t om de tomma ölburkarna, trots mörkret och :öl det är lite skillnad mot att skjuta "båge" som jag är van vid. :lol

Det får vi göra om...Hanna får visa sina färdigheter med :kulspruta

2fast4Some skrev:
Nytt datum :hördu för festen är Lördag 9 Juli kl 18,00 pga många hadde förhinder nästa helg. Övernattningsmöjligheter finns.

1. LiCrO / Pyret (Om ungdomar som inte vet hur man hanterar sprit är välkomna så kommer vi :fyllisar )
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

1. LiCrO / Pyret (Om ungdomar som inte vet hur man hanterar sprit är välkomna så kommer vi :fyllisar )
2. BonO (Japp den helgen kan jag :notme )
3.
4.
5.
6.
7.
8.

3. Dreas ( Är det i tält eller i huset som vi får sova????)
4.
5.
6.
7.
8.

Dreas skrev:

3. Dreas ( Är det i tält eller i huset som vi får sova????)
4.
5.
6.
7.
8.

Dreas..du får sova i vedboden :D

Blir jörgen :fyllisar sjuk och :zpy tar jag och slaggar hos brummen :hihi

Skämt o sido, vi har två gästsängar, först till kvarn..sedan har vi en ganska bekväm soffa och så möjligheter till att tälta och två extra madrasser.

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Dreas..du får sova i vedboden :D

Blir jörgen :fyllisar sjuk och :zpy tar jag och slaggar hos brummen :hihi

Skämt o sido, vi har två gästsängar, först till kvarn..sedan har vi en ganska bekväm soffa och så möjligheter till att tälta och två extra madrasser.

Får vem som helst komma eller måste man vara Sköööövde bo med sån där skum dialekt? :va

Slappa skrev:
Får vem som helst komma eller måste man vara Sköööövde bo med sån där skum dialekt? :va

skum dialekt :va :kocko
e inte du typ.. östgöte? som f.ö. blev utsett till att ha fulaste dialekten i sverige

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”