Samåkning Skövde

heimdal skrev:
skum dialekt :va :kocko
e inte du typ.. östgöte? som f.ö. blev utsett till att ha fulaste dialekten i sverige

Hehe glömde visst ironi smilyn, gillar Skövde dialekten :tummenupp

Jag har Västerviksdialekt, du får fråga nån jag snackat med hur de låter för jag kan inte förklara :D

Slappa skrev:
måste man vara Sköööövde bo med sån där skum dialekt? :va

Jag är fortfarande ingen skövdebooooooooo.. jag är Hjobo numera "lyrstabo" : :6surkart :gnissla

"För övrigt behöver man lösen för att komma in och ut genom stadsporten" :lol

:7peta heimdal...gå o lägg dig så du kan hänga på i morgon..annars ringer jag och väcker dig när jag vaknar och det är tidigt. :fakta

Last edited:
Slappa skrev:
Hehe glömde visst ironi smilyn, gillar Skövde dialekten :tummenupp

Jag har Västerviksdialekt, du får fråga nån jag snackat med hur de låter för jag kan inte förklara :D

hehe.. västervik.. vartligger det?
har inte så bra koll på geografin utsocknes

2fast4hjo skrev:
Jag är fortfarande ingen skövdebooooooooo.. jag är Hjobo numera "lyrstabo" : :6surkart :gnissla

:7peta heimdal...gå o lägg dig så du kan hänga på i morgon..annars ringer jag och väcker dig när jag vaknar och det är tidigt. :fakta

Ursäkta då :4skrika
Hjo dialekten är bättre, nöjd? :D

Va inte elak för då blir jag tvungen och berätta om dina skumma begär :rofl

2fast4hjo skrev:

kommer inte med imorgon om ja inte e bättre i vänsterarmen.. kunde inte ens koppla utan att de gjorde redigt ont i hela underamen.. bromsa va inte så lätt heller :/ får nästan kramp.. brottningsmatchen med styret satte fan sina spår

du kan ju försöka väcka mig.. jag är expert på att ignorera ringande telefoner (men du blir ersättningsskyldig om jag slänger telefonen i väggen igen) :hihi

heimdal skrev:
hehe.. västervik.. vartligger det?
har inte så bra koll på geografin utsocknes

Kolla på kartan, ser du Visby så fortsätter du i ett rakt spår in mot fastlandet så ligger Västervik där :)

Mc Dagarna mm anordnas här varje sommar :tummenupp

X-up skrev:
Gå & lägg dig nu heimdal så du orkar med till Gränna!

men du.. farfar.. :hihi har du nyktrat till såpass att du orkar sitta vid datorn.. eller regeringen kanske har somnat? :rofl

varför har du ont i örat förresten?

Slappa skrev:
Kolla på kartan, ser du Visby så fortsätter du i ett rakt spår in mot fastlandet så ligger Västervik där :)

Mc Dagarna mm anordnas här varje sommar :tummenupp

går götakanal ut i västervik? för isf har ja vart där.. för typ 15 årsedan

Slappa skrev:
Japp o du är alldeles för gammal för att vara ute åka båge :kocko :rolleyes: :D

:hihi :rofl
ägd...

(jag har allt sett henne på stan.. med rollatorn (med GSXR skrivet med tuschpenna på sidan) å en såndär tantväska med hjul.. rutig va den också)

har du inget att säga till ditt försvar lena?.. eller.. vänta.. *sniff* *sniff*.. luktar lite bränt.. så ge upp nu innan du bränner sista cellen (får lite associationer till higlander när ja tänker på lenas hjärna, there can be only ONE!) :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT