Tjenis...
Nån som har koll på när det finns nån bandag nästa gång/var nånstans och är det nån/några som skall dit ?Hälsningar / Sanel
Tjena!
Jag ska på SMC-kurs 21-aug på Kinnekulle =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjenis...
Nån som har koll på när det finns nån bandag nästa gång/var nånstans och är det nån/några som skall dit ?Hälsningar / Sanel
KTM-Bandagen på tisdag på gelleråsen!
ja å holmberg ska dit.. vi fick platser.
men kör man nån sån där tjutande rad-fyra får man vara hemma
Gelleråsen goes twin-paradise för en dag!
Tjena!
Jag ska på SMC-kurs 21-aug på Kinnekulle =)
Jag får väl plocka bort två tändstift då...
Synd att RSV:n blev stulen ....
Ha ni så gott då på leksplatsen
Finns det mer platser?,,,Var kan man kolla det![]()
Titta på: www.svmc.se
Under "School" ska man kunna titta om det finns platser kvar till respektive dag. Jag kör personligen den 21.a - lördag. Säg till om du ska med så kan vi samåka =)
Mvh
KTM-Bandagen på tisdag på gelleråsen!
ja å holmberg ska dit.. vi fick platser.
men kör man nån sån där tjutande rad-fyra får man vara hemma
Gelleråsen goes twin-paradise för en dag!
Ska kolla upp det lite är jag ledig så kan jag ev tänka mig att haka på ..hör av mig nån dag innan isåfall..
Fan då får jag vara hemma...
Tänkte åka 690![]()
Hemkommen från metalfestival och motogp i tjeckien i helgen, sketagött och komma bort en sväng efter allt hemmasittande, knäppte några bilder med brorsans kompakt på Brno..
Svinbra väder och vi satt på bästa platsen, men motogp racet sög tyvärr.
Dick, jag missade KTM dagen igår tyvärr, gissar att du bara ska ha en RC8 nu så jag kastar upp en bild på den.. med ett lackförslag
Hemkommen från metalfestival och motogp i tjeckien i helgen, sketagött och komma bort en sväng efter allt hemmasittande, knäppte några bilder med brorsans kompakt på Brno..
Svinbra väder och vi satt på bästa platsen, men motogp racet sög tyvärr.
Dick, jag missade KTM dagen igår tyvärr, gissar att du bara ska ha en RC8 nu så jag kastar upp en bild på den.. med ett lackförslag
Gör det =)
Ingen annan som ska på SMC träffen på lördag? Alltid skoj att samåka dit![]()
nu satana pojkar. nu närmar det sig. ska fixa altantaket så kör vi inflyttningsfest moppestyle sen![]()
Ingen i trakten som sitter och trycker på en R6.a från 00/02 man kan köpa delar ifrån? Behöver ett relä, då min cykel dör varje gång jag lägger i växel....
Det skulle kunna vara nått annat, sidostödets kontakt dödar motorn när stödet är utfällt, det skulle ju kunna vara nått fel/glapp där.
eller har du redan kollat just detta kanske?
Har hojen ett förflutet på bana så är det nästan säkert att detta är problemet.
Om du inte har kollat detta:
Vid stödet sitter en kontakt, till den går två kablar, troliogen i ett svart hölje, kolla efter glapp mm.
En racehoj har ju inget stöd monterat och då tar man även bort kontakten, kablarna tvinnar man ihop eller dylikt och ofta är det skitlösningar som börjar glappa efter ett tag.
Kablarna ska alltså vara kortslutna om stödkontakten saknas, bruten krets stannar motorn.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |