Plusgrader i veckan sägs det! Då måste man nog byta luften i däcken. Den bästa luften finns på bilia har jag hört...
sånt där billigt skit funkar i japaner. jag köper hightech alpluft direkt från uberluft GMBH utanför matighofen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plusgrader i veckan sägs det! Då måste man nog byta luften i däcken. Den bästa luften finns på bilia har jag hört...
Haha yää! Ångestar över om det ska bli någon vår eller inte, försökte få med Strizze ut och på en mc-tur till bilia(måste ju kolla lufttrycket) och det är ju torrt nu, lite is på sina håll...
Snart dags för växellådsrenoveringen också, så fort det börjar bli lite mildare iaf..
Sen nästa ångest är ju om man verkligen ska lägga massa pengar på hoj iår, blir kanske studier till hösten, inte klart än..
akta dig för biltema luften.. hojjen kommer dra åt vänster om du använder den..
alpluft ska de vara.. ger minst 8-9Hk till dessutom..
dude.. du har hela vintern + nätterna på sommaren att läsa.. köp böcker på blocket och kör hojj på dagarna =)
Btw.. nån som tänkt testa OSRAM:s nya lampa?
ser massa mer = syns troligen bättre också..
funderar på xenon konvertering innan sommaren...
hörrö. du har ju provkört... jag vill beställa en 690 smc . är de nå bra ?![]()
Känns betydligt modernare än en 640 från tidigt 00 iaf![]()
Min är nog lika slö, inte prata illa om våra gamla pärlornu ska vi inte vara sånna.. min 640 är jättetrevlig![]()
Min är nog lika slö, inte prata illa om våra gamla pärlor![]()
Snart kommer spriten upp om du ska hålla på så därprecis.. det är som med gamla tanter.. blir bara gottigare att nuppa ju äldre de blir![]()
då har man åkt hoj i år då, skulle kanske inte kalla det premiärtur men kul som fan va det.
från garaget/verkstan till garaget i stan, nu ska hon rivas ner och få nya ventiltätningar mm.
![]()
kemra vecka 21 inbokad,Nu får nån skriva nåt så att det finns lite att läsa nu när abstinensen är fullkomlig.
Nån som bokat nån bandag?
Nån som köpt några smaklöst dyra tillbehör?
Nån som ska byta hoj?
Petter: kommer det bilder på motorrenoveringen snart?
Nu får nån skriva nåt så att det finns lite att läsa nu när abstinensen är fullkomlig.
Nån som ska byta hoj?
Haha... gött att det är bra responstid i den här tråden iaf=)
Jo smaklöst dyrt är det allt... konstigt nog skiter man ju i det och handlar ändå.
Riktigt så tråkigt har ja inte per, när ja tröttnar på sporthojforumet så blir det 1000rr.net
Kemora alltså.. Är det i regi av SMC kanske ?
nä, tommen travels. via norrlandsdelen =). bara massa knasiga norrläningar =) och så lilla jag då
sen ska gelleråsen och ringen och knutstorp skändas. inget inbokat ännu. finns det förslag på datum så kanske man kan dela depå =).
Ja ligger efter med bokningen... hittills har ja bara bokat 21-22e juli på kinnekulle med actionpics, men lovar bättring inom kort
Trackworld/Racingworlds körningar på kinnekulle är givna.. så dom datumen får du kryssa i kalendern=)
Jag ska uppdatera mig på lite datum så får vi styra upp bokningar sen![]()
Riktigt så tråkigt har ja inte per, när ja tröttnar på sporthojforumet så blir det 1000rr.net![]()
Nu får nån skriva nåt så att det finns lite att läsa nu när abstinensen är fullkomlig.
Nån som ska byta hoj?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |