Samåkning Skövde

film på väg från igår.. uppdaterar så snart klippet är uppe på tuuuuuuuuben
17 minuter kvar.. går inte fort..

[YOUTUBE-ID]KWtewxjj60k[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Nej det är en koordinatmätmaskin som jag ska ha till att mäta av ytor på en sida för spegling till andra sidan, på kåpor etc som jag modelerar fram i industrilera.

Det är dags för årets första 4H - sammanträde och ett förslag på dagordning ser ut som följande:

Start på O´Learys med en bowlingserie och därefter mat och / eller sportdryck.

Därefter fortsatt aktivitet hemma hos lämplig medlem för hojfilm / hojsnack alternativt hemgång för de som ej fått utökad permisson.

Om permissionstid återstår kan kvällen eventuellt avslutas på lokal i Sköfde centrum.

Hur låter detta upplägg?

1:a förslag på datum: Nu på fredag kl 18.00

Givetvis är icke 4H-medlemmar välkomna att deltaga för att få en inblick i deras framtida klubbmedlemskap :)

Låter najs, dock inte medlem :tuttar Då ja bor 100 m från Olearys kan ja ställa upp me uppehälle efter bowling å mat om så önskas

petter ligger dina vhser på dataformat ? och kan jag få dom så kan jag lägga in dom på burken .. =)

nej fan det har jag inte hunnit göra i nån större omfattning
rippade några snuttar av sbk sugo -95, men fick inte med nått ljud, så det fick vara.

nej fan det har jag inte hunnit göra i nån större omfattning
rippade några snuttar av sbk sugo -95, men fick inte med nått ljud, så det fick vara.

då får man plocka upp videosbandspelaren =) tur att projjen inte visar sådant i högupplöst .. skulle bli lätt ointressant i det läget =)..

då får man plocka upp videosbandspelaren =) tur att projjen inte visar sådant i högupplöst .. skulle bli lätt ointressant i det läget =)..

Tjo!
När det blir snöfritt vill ja låna din kamera i 20 minuter.. längre pallar ja nog inte köra.. =)
mmmmkey?
vill spela in ljudet under belastning ;)

Tjo!
När det blir snöfritt vill ja låna din kamera i 20 minuter.. längre pallar ja nog inte köra.. =)
mmmmkey?
vill spela in ljudet under belastning ;)

självklart löser vi det.. tack föresten för tipsen om eosen.. satana jag är nöjd.. nu behövs bara ett jefla mycket bättre objektiv för att ta långt ifrån med. är ju som mest för porträtt det som jag har nu.

Så här blev det iaf, utan ljud och bilden e ju så där bra när det är inspelat på longplay på en videospelare, och spelas upp på en annan 15år senare.
men fan va många coola race det finns i arkivet

Ljudet går såklart att få till, och bilden något bättre när man sätter sig in i mjukvaran.

SBK sugo
[YOUTUBE-ID]vVSHywj51rs[/YOUTUBE-ID]

Suzuki GSXR750 världsfinal 1994ca, folk som Hållinder Klitmöller och Bonna Per är med på antingen detta race på Monza eller ett annat år på Hockenheim.
[YOUTUBE-ID]1QKhBCmlPsI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Så här blev det iaf, utan ljud och bilden e ju så där bra när det är inspelat på longplay på en videospelare, och spelas upp på en annan 15år senare.
men fan va många coola race det finns i arkivet

Ljudet går såklart att få till, och bilden något bättre när man sätter sig in i mjukvaran.

SBK sugo
[YOUTUBE-ID]vVSHywj51rs[/YOUTUBE-ID]

Suzuki GSXR750 världsfinal 1994ca, folk som Hållinder Klitmöller och Bonna Per är med på antingen detta race på Monza eller ett annat år på Hockenheim.
[YOUTUBE-ID]1QKhBCmlPsI[/YOUTUBE-ID]

longplay ja.. =). tänk när det kom på videbandspelare, vad mycket mer man kunde spela in .. lite som doublelayer-dvd :D

longplay ja.. =). tänk när det kom på videbandspelare, vad mycket mer man kunde spela in .. lite som doublelayer-dvd :D

ja jävlar
fan vilket race det är i regnet, de e regntempo det, snabbare på en gixxer750 -94 på dåtidensregndäck än de flesta banåkare på dagens material.
de va bättre förr...

ja jävlar
fan vilket race det är i regnet, de e regntempo det, snabbare på en gixxer750 -94 på dåtidensregndäck än de flesta banåkare på dagens material.
de va bättre förr...

du menar att du hade mindre hår i öron och andra genanta ställen förr ? :D

jag kan tycka att 5 feb passar bättre =) onödigt att ni ska bowla och ha det trevlitg när jag är borta från stan

1. Morgan
2. Lasse

tjo fadderittan ledsyn..
såg ditt mess aldeles nyss lasse... darn.. hade vart lite lajbans..
har suttit å knackat asp/html halva natten istället.. skovdemc.com får en uppfräshning ;)

Nästa helg blir de inget för mig, ska ju iväg på lördagen till borås.
får förhoppningsvis min HTC Hero på fredagen me ;)

Men helgen efter kanske?

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...