Samåkning Skövde

Jag wave:ar oxå.....adda?

självklart, vilken mail? inte plasraket såg jag, tar det på msn..

Ja ansökte om wave konto nu.. bra alternativ till microsofts communicator för företag.
eftersom vi kikar på communicator så kan det vara ett bra alternativ.
communicator = sätta upp serverar osv osv.. = ökad kost..

blir de nån öl kväll eller?
efter jobbet nu ska ja hämta min nya luftburk!!!
wiihooo!
öl låter gott ja

jag har ett 20 invites att dela ut, du kan få en pronto..

vi kanske ska göra ett nytt försök med ölen nästa helg. eller är folk för julstökiga kanske.. ?

roligast om vi blir ett gäng som kan bli sketfulla och gemenskapshata någon stackars hojförare :yoparty

vi kanske ska göra ett nytt försök med ölen nästa helg. eller är folk för julstökiga kanske.. ?

roligast om vi blir ett gäng som kan bli sketfulla och gemenskapshata någon stackars hojförare :yoparty

Nästa helg är körd för mig iaf, har julfest med jobbet.
Men se till att styr upp något för jag är riktigt sugen på en helkväll med massa go racing & bira! :)

Nästa helg är körd för mig iaf, har julfest med jobbet.
Men se till att styr upp något för jag är riktigt sugen på en helkväll med massa go racing & bira! :)

jag också..

om folk har lust att namedroppa lite helgdatum inom det närmaste som kan vara intresanta. så löser vi det..

jag kan alla helger..

eee uu, minns jag inget om, hehe :)

Låt mig påminna dig, nästan tömd demolerad tank, batteri för att "pumpa" ut det sista dropparna, lite gnistror å voalla, 2 m höga lågor i ditt garage :D:D:D:D Tur du inte hade målat om :tummenupp

Bifogat

• IMAGE_077b.jpg
    IMAGE_077b.jpg
    168.4 KB · Visningar: 44
Låt mig påminna dig, nästan tömd demolerad tank, batteri för att "pumpa" ut det sista dropparna, lite gnistror å voalla, 2 m höga lågor i ditt garage :D:D:D:D Tur du inte hade målat om :tummenupp

ja det va lite kul
fire fire hrm hrm

god jul på er era grisar... på lördag så tycker jag att vi ölar ner oss och tittar på hojfilm..

lite bättre gensvar denna gång kanske =).

jaja. lördag . säg kl 5 eller nått sånt. morgan och petter behöver ju knappt frågas.. men ni andra lata jon =)

1.markus

Jag fortsätter med en dåres envishet att hllade denna tråd levande från döden även under vinterhalvåret.

sitter och klurar över somamrens bankörningar.

hur har ni tänkt ni som ska och vilka har ni tänkt ? det är ju som sagt alltid trevlig om man kan vara ett litet gäng när det åks iväg,.

funderar själv på kullen , gåsen och ev knutstorp. bortsett från kemora.

åsen har jag planer på att köra 5-6 juli .

känns dock som så tidigt. men va fasen . det är ju faktiskt snart vårt =) .

dick janneson och morgan vill ju köra på åsen

Jag fortsätter med en dåres envishet att hllade denna tråd levande från döden även under vinterhalvåret.
dick janneson och morgan vill ju köra på åsen

Ja ska allt försöka ta mig till åsen under året som kommer.
KTM:s bandag är ju given.. roligaste ja vart med om.
kinnekulle skulle vara kul å testa igen..
Får väl se vad som dyker upp också.. en SMC kurs kanske.. Kemora har ju fått bra betyg år efter år.

Har legat lite i träda nu men tänkte jobba vidare på att köra på gokart banan till sommaren, smc ville ju inte vara med så vi skiter i dom.. vi får se till att ha en ansvarig på plats bara.

Nu ska ja sätta mig i bilen och prutta söder ut i landet.. tjing sålänge.

Jannesson: såg nu på morgonen att du hade ringt igår.. hade telefonen på jobbet.. ja slår en pling under dagen =)

:D
Tidigt ute i planeringen, har inte funderat på detta ännu men vi får se till sommaren.
Min prio ligger nog mer i att plocka ihop Ktm:n så jag slipper stå utan i vår :)

jo det är väll egentilgen där som högstaprion ligger. tänkte ju lacka ramen idag men det sket sig juh. vid 14- så är kompressorn frusen *suck*

Kan detta va nått eftersom på 2 hjul är inställt 2010?

Bifogat

• annonsA4.jpg
    annonsA4.jpg
    80.6 KB · Visningar: 52
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden