Samåkning Skövde

Dom har snurrat på östermalm en vecka nu och hittar väl inget mer här i slummen, så dom letar sig väl till de lite fashionabrare kvarteren :)
Jag har ett regnummer, om någon saknar prylar...

Har du pratat med polisen Dick ?

Hm, jag tänker så här, varför inte bara stoppa bilen och ifrågasätta vad som händer, och tala om att det är långt att gå hem utan knäskålar, typ..

Ring mig om du ska ut och åka, jag är nog ledig för en tur också...

Ok du ska med imorrn, kanon.

Jag drar och fiskar krokodil nu, inget åka för mig ikväll.
Ändrade lite i turen för imorrn, lite rött vid tidaholm är grusväg men hårdpackad och god för 90 blås, 1km långt.
Åka runt 12?
hemma till 16-17?

runt2.jpg

Last edited:
De var inne hos oss & frågade också. Jag höll på att fota Felix i trädgården så jag knäppte av ett par kort på dem & bilen.

Tror nog de var samma folk som var här i våras. Till slut fick folk nog och slog sönder deras lastbilar rejält och då drog dom iväg. Dom var ju iof från irland.

Tror nog de var samma folk som var här i våras. Till slut fick folk nog och slog sönder deras lastbilar rejält och då drog dom iväg. Dom var ju iof från irland.

Jo England/Irland, han som presenterade sig hade bred brittisk accent.
De har varit här tidigare år också, en granne anlitade dem till att asfaltera sin garageuppfart......det växer mycket fina grästuvor på olika ställen i den nu :)

Jag kan nog inte följa med i morgon :(
Åker eventuellt till Jönköping i morgon.

Jo England/Irland, han som presenterade sig hade bred brittisk accent.
De har varit här tidigare år också, en granne anlitade dem till att asfaltera sin garageuppfart......det växer mycket fina grästuvor på olika ställen i den nu :)

Jag kan nog inte följa med i morgon :(
Åker eventuellt till Jönköping i morgon.
låter mer som zigenare med sin fina asfalt :D

Hm, jag tänker så här, varför inte bara stoppa bilen och ifrågasätta vad som händer, och tala om att det är långt att gå hem utan knäskålar, typ..

Dom är 8st.. va bara jag och göran på plats =)
det är irländska/engelska zigenare.. dom får inte köpa asfalt längre så då lägger dom marksten..
det är 2-3 bilar som åker runt.. dom va å ringde på här idag igen.
klart ja har ringt polisen.. vill inte ha dom tattarhelvetena springande här när ja har 2 hojjar i garaget..

än mindre att dom ska stryka runt när frugan och sonen bara är hemma om dagarna..
tror det funkar att bussa polisen på dom så fort man ser dom.. då tröttnar dom ju snart.. är ju inte så att dom är här för att göra sin första miljon på att lägga marksten..
50-lapp förtjänst var max / jobb..

förra vevan dom va här så började det med att dom åkte dit för en massa snatteri.. matvaror.. polisen åkte till deras husvangar å hitta MASSA stöldgods...

Är det lördag som gäller nu alltså? Det passar mig utmärkt! Jag är körklar från tidig morgon :)

Japp, fast vi rullar inte förns runt 12, så värmen hinner gå upp och Peter nycktra till, men vi hörs på förmiddagen om det.
Får du med dig Marcus?

Fisket gick fint, en abborre på 0,74 och en gädda på 3,2 :)

Last edited:
Mackan hänger nog på. Jag har försökt hetsa honom lite ikväll. Har nog minst en polare till som hänger på! Vi får se imorgon!

Mackan hänger nog på. Jag har försökt hetsa honom lite ikväll. Har nog minst en polare till som hänger på! Vi får se imorgon!

Kanon
ringde peter nu och han stog som bäst i baren och halsade sprit, men han är härdad och lovade vara i form till 12.
Men jag ringer innan och kollar, ballar han så rullar vi tidigare.

Trevlig tur idag, lite grus här och där men inte värre än vanligt.

mms://livewm.orange.fr/direct-evenementiels/

kör den i er videospelare så visas det Bol DoR 24timmar då och då på dygnet.

enligt dessa franska tider
Le programme de diffusion est le suivant :

* Samedi 12 septembre de 14h à 16h15
* de 17h25 à 18h15
* de 18h47 à 20h30
* de 23h30 à 00h00

* Dimanche 13 septembre de 8h à 10h
* de 14h à 15h25

Måste vart nice att köra idag, härligt väder för hojåka!

Imorrn drar vi till Gelleråsen, PMa om nån vill med! Åker runt lunchtid.

//Emmi

Ja det var riktigt bra racing, me like! Blev lite dåligt med mingeltid bara, vi blev kidnappade som depåslavar! :död
Det var värt det dock, killarna kom 1:a och 2:a i Rookie 1000 och 2:a i Rookie 600! :banana

Morgan och Dick: Vi hittade aldrig er på läktaren, antar att ni gick vidare efter SST600-racet?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti