Samåkning Skövde

Nä d ser ju inte så lovande ut men å andra sidan så kan d ju vända, har ju varit blandade prognoser tidigare så vi håller tummarna!

Vid bra väder kanske jag är på o åka o kolla/fota lite vid dåligt väder skippar jag det.
Vid dåligt väder på söndag, är det någon som sitter på en Viasat motor kanal som skulle kunna tänka sig att bjuda på en kaffe, med förra årets lopp i bagaget hade det varit skoj o se Laguna Live??
/Per

Vilken tid bör man befinna sig på banan för att åskåda?

09.00 - 16,30 är det körning, dra upp när vädret ser bra, om det ens gör det alls.
hur går det med kortet, vi har ju inte fått till det med övningar än..

09.00 - 16,30 är det körning, dra upp när vädret ser bra, om det ens gör det alls.
hur går det med kortet, vi har ju inte fått till det med övningar än..

Aha, då drar jag upp någon gång på morgonen.

Bör få lämpet vilken dag som helst, men kör en del när vädret tillåter. Övar snäva svängar, kurvtagningar och lär känna cykeln. Men det är ju svårt när man inte har någon som kan tipsa... Sticker gärna ut och kör nån dag om du har tid =) Alltid kul att tjöta med folk med samma intresse om inte annat =)

Läste förresten igenom hela din projekttråd häromdagen. Riktigt kul läsning!

Aha, då drar jag upp någon gång på morgonen.

Bör få lämpet vilken dag som helst, men kör en del när vädret tillåter. Övar snäva svängar, kurvtagningar och lär känna cykeln. Men det är ju svårt när man inte har någon som kan tipsa... Sticker gärna ut och kör nån dag om du har tid =) Alltid kul att tjöta med folk med samma intresse om inte annat =)

Läste förresten igenom hela din projekttråd häromdagen. Riktigt kul läsning!

jag har havlt rasad koppling nu men fixar nog det imorrn, då blir det nog tillbaka till de kurvisga vägarna igen, regn på söndag men sen nån dag kan vi rulla runt och kolla placering mm.
Det övningskörs ju hela tiden med körskole mc i stan nu, lägg dig bakom och spionera :D

Aha, du läste på min hemsida alltså? MbNet?

090702 kl 21:15 kom vår älskade son Leo!
3710 g och 51 cm lång.. bedårande söt!

Nedan bilder på en MYCKET stolt far och en underbar son!

Bifogat

• Dick_Leo1.jpg
    Dick_Leo1.jpg
    148.4 KB · Visningar: 38
  • dick_Leo.jpg
    dick_Leo.jpg
    156.5 KB · Visningar: 36

Ja du är bedårande söt o lillgrabben med :tummenupp
Stort grattis, nu är det bara o skaffa lillkillen lite riktiga kläder med detsamma
/Per

Bifogat

• kids-junior-pro-hooded.jpg
    kids-junior-pro-hooded.jpg
    42.8 KB · Visningar: 28
vi mår fint allihopa.. ja får sova hemma inatt.. BB är fullt så inga pappor får vara kvar..
är helt färdig.. nu hägrar sängen! =)

Grattis Grattis :):)

jag har havlt rasad koppling nu men fixar nog det imorrn, då blir det nog tillbaka till de kurvisga vägarna igen, regn på söndag men sen nån dag kan vi rulla runt och kolla placering mm.
Det övningskörs ju hela tiden med körskole mc i stan nu, lägg dig bakom och spionera :D

Jag klickade på länken du har under dina inlägg. Tänkte jag skulle ge mig på att läsa hela projektet i helgen =)

Haha, fan vad sura de skulle bli om man la sig bakom och åkte efter i typ en timma. De skulle säkert ringa polisen *asg*

Grattis!!!

Grattis till Lillplutten. Fyfan är avundsjuk på alla Pappor, Längtar själv tills man är i samma sits.

Vädret verkar återigen på våran sida, blir nog en fin dag imorgon!

Tips: Finns 3 annonser här på sporthoj där dom säljer sina biljett inför morgondagen!

Grattis till Lillplutten. Fyfan är avundsjuk på alla Pappor, Längtar själv tills man är i samma sits.

Ja det är en sjukt härlig känsla när man väl blivit pappa! :)

Vädret verkar återigen på våran sida, blir nog en fin dag imorgon!

Tips: Finns 3 annonser här på sporthoj där dom säljer sina biljett inför morgondagen!

Hmm...inte utan att man blir lite småsugen. Men jag & plutten kanske tar bilen & kikar förbi.

Last edited:
Tack allihopa.. blir inga banåkningar med lillen detta året.. men nästa år så ;)
ska skolas tidigt!

Tack allihopa.. blir inga banåkningar med lillen detta året.. men nästa år så ;)
ska skolas tidigt!
och nu vet ni ju modell.... :tungan

MarQz
http://www.klart.se/väder-lidköping.html
kanske kommer upp och kollar, ska till gocarten och hjälpa polarn lite också,
men inget köra.

CagivaPeter och jag va nere i Liared idag, jösses jävlar va bra det är, lite som en blandning av SPA och nordslingan :)

Risk att det skiter sig med körningen då jag var ute idag och märkte att det tokrinner kylarvätska ur en slang under motorn. Ska kolla på det imorgon, för varmt att meka idag. Får jag inte ordning på det så vette fan...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing