Samåkning Skövde

250 dollar låter lite väl mycket. Men paketet är ju ganska skrymmande kan jag tänka mig. Tänk dock på att det är kopior du får och att passformen kan skilja massor... vissa grejer är super, andra rena skräpet.

250 dollar låter lite väl mycket. Men paketet är ju ganska skrymmande kan jag tänka mig. Tänk dock på att det är kopior du får och att passformen kan skilja massor... vissa grejer är super, andra rena skräpet.

Så sant, kan ev bli olackade å göra nått me dom, får se hur d blir, tack ändå.

Nån som beställt kåpor från Kina/Hong Kong, vad har frakten legat på? Kika nu för att beställa kåpor och dom ska ha 250$, kan de va möjligt?

Och är det någon som ska beställa så kan man ju dela frakt?

Har frågat en säljare om det där med att dela frakt, han sa att det gick att få i 3 kåpset i 2 paket.. men inte 2 kåpset i 1 paket..

jag betalade $220 i frakt..

Vilket väder!

Vilket väder vi har!!
och det ska fortsätta! :tummenupp :banana

Saxat från SLA idag.

Last edited:
fifan att de ska va så varmt på måndag. det var 32 grader inne idag.. uäöäää

är det nån härifrån skövde som skall till smc på gelleråsen på lördag och som har tänkt köra hoj dit så får du eller ni gärna hojta till så kan vi dra i klunga =)

puss på er

är det nån härifrån skövde som skall till smc på gelleråsen på lördag och som har tänkt köra hoj dit så får du eller ni gärna hojta till så kan vi dra i klunga =)

puss på er

ja fan du ska på det ja, ta det lugnt, kolla lufttryck.
men imorrn du leka plattjärn :)

ja fan du ska på det ja, ta det lugnt, kolla lufttryck.
men imorrn du leka plattjärn :)

så du köpte sig.. jättepra =).. skall eventuellt bygga ljuddämparen också.. blir en helsvettsig och skitig dag. och på lördag skall jag söra satan i sitan och runka upp en palle. para röka sig lite praj och smäcka på sig sinnpajen innan man sör .

så du köpte sig.. jättepra =).. skall eventuellt bygga ljuddämparen också.. blir en helsvettsig och skitig dag. och på lördag skall jag söra satan i sitan och runka upp en palle. para röka sig lite praj och smäcka på sig sinnpajen innan man sör .

såååå

4 timmars åkning idag med polare från falköping.

skövde -varnhem - broddetorp - vilske kleva - floby - annelund - hudene - floby - hunnarumpen/jäla - slutarp - vartofta - falköping - gudhem - broddetorpsvägen - hem.

Petter: va andvände du för sida för att märka ut vägen du kört?

Aldrig innan mördat så mkt små flygfän.. får skrubba som en galning imorn för att få bort allt.. men shit va värt. underbar tur i underbart väder!

Aldrig innan mördat så mkt små flygfän.. får skrubba som en galning imorn för att få bort allt.. men shit va värt. underbar tur i underbart väder!

Jävla surt med alla flygfän, gårdagens tvätt helt i onödan ;)
Hittade du i Gudhem sen lr blev det hemfärd på direkten???

4 timmars åkning idag med polare från falköping.

skövde -varnhem - broddetorp - vilske kleva - floby - annelund - hudene - floby - hunnarumpen/jäla - slutarp - vartofta - falköping - gudhem - broddetorpsvägen - hem.

Petter: va andvände du för sida för att märka ut vägen du kört?

http://mctur.se/default.aspx

tycks vara lurigt att sätta ut mer visst antal punkter, sen tappar den "slingan".

Jävla surt med alla flygfän, gårdagens tvätt helt i onödan ;)
Hittade du i Gudhem sen lr blev det hemfärd på direkten???

ja va förbi nyström men de va öde. tanka å drog broddetorpsvägen hem..
ja jevvlar va flugor vi döda.. stället/hojjen/visiret e helt fullt.. ska ut å tvätta av de snart.. =)

Väldigt trevlig tur dock.. riktigt skön.
får vi göra om!

va ute igår kväll runt falköping, trodde det var typ pollen eller nått skit i luften med de va småflugoer.. fakkersh

putsat upp Hertigen nu.. blev fint igen.. bytt handtag också ;)
blev sånnahär

Last edited:
Snacka om hoj-helg!

Tillbaks från Skåneland & Knutstorp efter lite husvård av sommarhuset samt ett besök som V.I.P hos Cawalli & Motorrad på Pro Superbike. Du missade något bra Dick!:)

Det var sjukt varmt att köra både ner & hem trots att R1:an fick gå för fullfart. Klämde de 34 milen ned på 2,5 timmar så det gick undan, men inte ens den fartvinden svalkade särskilt mycket.:näsblod

Det finns många fina vägar runt om i Skåne, krokig & fin väg till Knutstorp också. Det blev totalt 84 mil i helgen.:)

Nu står hojen nytvättad med ordentligt rengjord & insmord kedja.
Det blev en gedigen genomgång av både hoj & utrustning för att få bort allt flug-mos. Klippte även en Kamikaze-kråka som tog sitt liv mot mitt ena gaffelben på motorvägen. Det blev lite smått blodigt kan man säga.

Utöver hojresan ToR och Pro Superbike på Knudan så har ju både WSBK, SS600 & MotoGP hunnits med. Vilken helg!:D

ja kollade på racet igår.. knepigt race =)
folk halka omkring ordentligt... va sa förarna själva om banan?
va de så jäkla halt efter omasfalteringen?

så jäkla synd att man inte kunde åka ner :\
hade vart riktigt kul!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP