250 dollar låter lite väl mycket. Men paketet är ju ganska skrymmande kan jag tänka mig. Tänk dock på att det är kopior du får och att passformen kan skilja massor... vissa grejer är super, andra rena skräpet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
250 dollar låter lite väl mycket. Men paketet är ju ganska skrymmande kan jag tänka mig. Tänk dock på att det är kopior du får och att passformen kan skilja massor... vissa grejer är super, andra rena skräpet.
Så sant, kan ev bli olackade å göra nått me dom, får se hur d blir, tack ändå.
Nån som beställt kåpor från Kina/Hong Kong, vad har frakten legat på? Kika nu för att beställa kåpor och dom ska ha 250$, kan de va möjligt?
Och är det någon som ska beställa så kan man ju dela frakt?
Vilket väder vi har!!
och det ska fortsätta!![]()
Saxat från SLA idag.
är det nån härifrån skövde som skall till smc på gelleråsen på lördag och som har tänkt köra hoj dit så får du eller ni gärna hojta till så kan vi dra i klunga =)
puss på er
ja fan du ska på det ja, ta det lugnt, kolla lufttryck.
men imorrn du leka plattjärn![]()
så du köpte sig.. jättepra =).. skall eventuellt bygga ljuddämparen också.. blir en helsvettsig och skitig dag. och på lördag skall jag söra satan i sitan och runka upp en palle. para röka sig lite praj och smäcka på sig sinnpajen innan man sör .
Aldrig innan mördat så mkt små flygfän.. får skrubba som en galning imorn för att få bort allt.. men shit va värt. underbar tur i underbart väder!
4 timmars åkning idag med polare från falköping.
skövde -varnhem - broddetorp - vilske kleva - floby - annelund - hudene - floby - hunnarumpen/jäla - slutarp - vartofta - falköping - gudhem - broddetorpsvägen - hem.
Petter: va andvände du för sida för att märka ut vägen du kört?
Aldrig innan mördat så mkt små flygfän.. får skrubba som en galning imorn för att få bort allt.. men shit va värt. underbar tur i underbart väder!
Jävla surt med alla flygfän, gårdagens tvätt helt i onödan
Hittade du i Gudhem sen lr blev det hemfärd på direkten???
http://mctur.se/default.aspx
tycks vara lurigt att sätta ut mer visst antal punkter, sen tappar den "slingan".
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |