Samåkning Skövde

Ja de e d ja tänker. MEN, hur stor skillnad kan det egentligen vara på RX-7 och Viper. Motivlackade skiljer det 1000-2000:-

Mer än du tror. Helt annan skaluppbyggnad & inredning.
Dock ska du vara medveten om att det är betydligt högre ljudnivå i RX-7:an. (Om nu det inte korrigerats i RX-7 GP modellen).

Mer än du tror. Helt annan skaluppbyggnad & inredning.
Dock ska du vara medveten om att det är betydligt högre ljudnivå i RX-7:an. (Om nu det inte korrigerats i RX-7 GP modellen).

Hmm, då e frågan om d e samma/mer/mindre än i Shoei RadII som ja har nu. För den e d högt i, måste ha proppar om man köra utanför stan typ.

vädret ser bättre och bättre ut för söndagen.. skönt..
och skydd för knät kommer få vara på om de går under skinnstället..
ska testa de imorn.. annars skiter ja i skyddet under..

är sjukt sugen nu!!

btw.. är ni trötta på Windows.. testa ubuntu.. en linux desktop som är helt grafisk.. första grafiska linuxoperativet ja instalerat.. gillar de lite faktiskt.. som tur är så kan man lätt hägerklicka på skrivbordet och få fram gammla hederliga terminalfönstret =)
annars skulle ja vara elt lost =)

vädret ser bättre och bättre ut för söndagen.. skönt..
och skydd för knät kommer få vara på om de går under skinnstället..
ska testa de imorn.. annars skiter ja i skyddet under..
är sjukt sugen nu!!

vet ej hur jag gör än, vore kul men då skulle jag helst åka i en annan grupp än där det finns plats, = nu snabb.
Vore kul att köra alla i samma grupp.

Dick, Per och Lasse kör, nån fler?
Morgan, ska du upp?
Dick, kamera med?

vet ej hur jag gör än, vore kul men då skulle jag helst åka i en annan grupp än där det finns plats, = nu snabb.

Morgan, ska du upp?
Dick, kamera med?

Jag kommer, köper ev en plats där.

Morgan, ska du upp?
Dick, kamera med?

Asså ja hade ju lite "otur" eller närmare bestämmt lathet att inte betala snabbare så ja hamna i lugn. Men visst hade d vart kul om alla körde i samma.

Ja tar ev me min kamera, har dock inte bstämmt mig, nån behöver ju ha koll på den när man kör.

Last edited:
Asså ja hade ju lite "otur" eller närmare bestämmt lathet att inte betala snabbare så ja hamna i lugn. Men visst hade d vart kul om alla körde i samma.

Ja tar ev me min kamera, har dock inte bstämmt mig, nån behöver ju ha koll på den när man kör.

Hawkisen har med bil & hästkärra, så den kan du låsa in medan du kör om du frågar honom snällt:)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=31124

plats i gruppen över till salu

EDIT
jag skulle delat med Pelle från tibro, men vi insåg nu att det inte går, hans hoj är inte reggad.
hm, får se, bästa gruppen är ju full
vad siktar du på Morgan?

Last edited:

Lås in kameran i min bil när du kör... ja kommer låsa in min där när ja ska köra eller ingen annan kan ha den =)

Tur ja inte köpte Edward hjälmen så här i efterhand :tummenupp
Så nu har man vart i backen åxå, helvete!!! Men men, hade ju tydligen en jävla tur.
Så nu återstår lite spejande efter kåpor mm. KUL :huvet:huvet

Det såg ut som att ramen och motorn klarade sig iallafall men det var tråkigt att gaffeln blev skrot. Vet du vad du gjorde och varför du vurpade?

ja jäklar sicken vurpa messal.. ja hittade inget mer överblivet i bilen.. saknar du nått så hojjta till =)
hoppas du inte stelnar till allt för jävligt utan att du är igång snart igen.

Det såg ut som att ramen och motorn klarade sig iallafall men det var tråkigt att gaffeln blev skrot. Vet du vad du gjorde och varför du vurpade?

Jag hade 2:an i på ljumna däck å tryckte för mkt i kurvan. Därför släppte det tror ja. KOmmer ju ihåg hela flygturen. Nån som har bild eller film på d? Vore kul å se, har bara en suddig bild från min kamera.

Roger: Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.

Jag hade 2:an i på ljumna däck å tryckte för mkt i kurvan. Därför släppte det tror ja. KOmmer ju ihåg hela flygturen. Nån som har bild eller film på d? Vore kul å se, har bara en suddig bild från min kamera.

Roger: Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.

Då har du alltid lärt dig något. Gött att det gick bra med dig!!

Tur ja inte köpte Edward hjälmen så här i efterhand :tummenupp
Så nu har man vart i backen åxå, helvete!!! Men men, hade ju tydligen en jävla tur.
Så nu återstår lite spejande efter kåpor mm. KUL :huvet:huvet

Ja där "sparade" du ju i alla fall 8.000kr :näsblod:)
Inget vidare kul för dig, men efter att ha inspekterat hojen så har den klarat sig fantastiskt bra ändå med tanke på omständigheterna.

En ny bakram & gaffelben samt en uppsättning Kina-kåpor med mera så får du snart ihop den igen.

Ram, sving & motor verkar ju iaf ha klarat sig bra!
Huvudsaken var ju att du inte skadade dig ändå.

Krya på dig & börja spana på eBay redan nu!

/Morgan

Det var en kille där på en blå R1 -07 som har en något suddig på dig när du flyger genom luften. Har tyvärr inget namn på honom.

Last edited:
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...