Det är inte svårt, ta RX7-GP så får du den bästa hjälmen!![]()
Ja de e d ja tänker. MEN, hur stor skillnad kan det egentligen vara på RX-7 och Viper. Motivlackade skiljer det 1000-2000:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte svårt, ta RX7-GP så får du den bästa hjälmen!![]()
Ja de e d ja tänker. MEN, hur stor skillnad kan det egentligen vara på RX-7 och Viper. Motivlackade skiljer det 1000-2000:-
Mer än du tror. Helt annan skaluppbyggnad & inredning.
Dock ska du vara medveten om att det är betydligt högre ljudnivå i RX-7:an. (Om nu det inte korrigerats i RX-7 GP modellen).
vädret ser bättre och bättre ut för söndagen.. skönt..
och skydd för knät kommer få vara på om de går under skinnstället..
ska testa de imorn.. annars skiter ja i skyddet under..
är sjukt sugen nu!!
vet ej hur jag gör än, vore kul men då skulle jag helst åka i en annan grupp än där det finns plats, = nu snabb.
Vore kul att köra alla i samma grupp.
Dick, Per och Lasse kör, nån fler?
Morgan, ska du upp?
Dick, kamera med?
vet ej hur jag gör än, vore kul men då skulle jag helst åka i en annan grupp än där det finns plats, = nu snabb.
Vore kul att köra alla i samma grupp.
Dick, Per och Lasse kör, nån fler?
Morgan, ska du upp?
Dick, kamera med?
Asså ja hade ju lite "otur" eller närmare bestämmt lathet att inte betala snabbare så ja hamna i lugn. Men visst hade d vart kul om alla körde i samma.
Ja tar ev me min kamera, har dock inte bstämmt mig, nån behöver ju ha koll på den när man kör.
Asså ja hade ju lite "otur" eller närmare bestämmt lathet att inte betala snabbare så ja hamna i lugn. Men visst hade d vart kul om alla körde i samma.
Ja tar ev me min kamera, har dock inte bstämmt mig, nån behöver ju ha koll på den när man kör.
Sluta skryta molgan annars lägger ja upp en bild på min (som är likadan)Den vänstra, för att det är en RX7-RR Corsair och en Limited Edition Colin Edwards Valencia hjälm lackad i Yamahas klassiska europeiska race-färger.
Sluta skryta molgan annars lägger ja upp en bild på min (som är likadan)![]()
Jefla härmapa!!![]()
Tur ja inte köpte Edward hjälmen så här i efterhand![]()
Så nu har man vart i backen åxå, helvete!!! Men men, hade ju tydligen en jävla tur.
Så nu återstår lite spejande efter kåpor mm. KUL![]()
Så nu har man vart i backen åxå, helvete!!! Men men, hade ju tydligen en jävla tur.
Det såg ut som att ramen och motorn klarade sig iallafall men det var tråkigt att gaffeln blev skrot. Vet du vad du gjorde och varför du vurpade?
Jag hade 2:an i på ljumna däck å tryckte för mkt i kurvan. Därför släppte det tror ja. KOmmer ju ihåg hela flygturen. Nån som har bild eller film på d? Vore kul å se, har bara en suddig bild från min kamera.
Roger: Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.
Då har du alltid lärt dig något. Gött att det gick bra med dig!!
Jag hade 2:an i på ljumna däck å tryckte för mkt i kurvan. Därför släppte det tror ja. KOmmer ju ihåg hela flygturen. Nån som har bild eller film på d? Vore kul å se, har bara en suddig bild från min kamera.
Roger: Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |