Samåkning Skövde

Nån stackare som smällde

Hört att det var någon som krockade med sin hoj på två rum och kök vägen för någon timme seden, han hade tydligen inte så mycket kläder på sig, men verkade ha lyckats klara sig med lindriga skador, hojen hade dock inte samma tur. Ingen aning vem det var, men hoppas han är uppe på benen snart igen.

Last edited:
Hört att det var någon som krockade med sin hoj på två rum och kök vägen för någon timme seden, han hade tydligen inte så mycket kläder på sig, men verkade ha lyckats klara sig med lindriga skador, hojen hade dock inte samma tur. Ingen aning vem det var, men hoppas han är uppe på benen snart igen.

Åfan, jag bor där och såg och hörde utryckningen, men har ingen mer info.

Idag blev det en liten bussväng, körsbergavägen - tibro - ingelsbyvägen - värsåsvägen hem.
Lite grus här och där och låg sol som stör såhär på våren, och tjälskott, jösses vad det va ojämt på sina ställen.
En packbox har gett sig helt, ny i aug/300mil, grrr

Åfan, jag bor där och såg och hörde utryckningen, men har ingen mer info.

Idag blev det en liten bussväng, körsbergavägen - tibro - ingelsbyvägen - värsåsvägen hem.
Lite grus här och där och låg sol som stör såhär på våren, och tjälskott, jösses vad det va ojämt på sina ställen.
En packbox har gett sig helt, ny i aug/300mil, grrr

EDIT
gick och kollade nu, det va i korsningen LarsOlofsgatan och Mariestadsvägen.
Låg en del oljesanering och kåpdelar, lite grus i utfarten men inga synliga bromsspår.

EDIT
gick och kollade nu, det va i korsningen LarsOlofsgatan och Mariestadsvägen.
Låg en del oljesanering och kåpdelar, lite grus i utfarten men inga synliga bromsspår.

Aj aj, låter inget vidare.:gnissla

Så du har kört lilla "Isle of Man" idag?
Jag kallar ju Ingelsbyvägen för det:)

härligt med värme, sol hojjar och torra vägar! sugen blir man!

nån som planerar bygga crossbana eller i största allmänhet tycker jord är kul? isf säg till jag nog bidra med lite

härligt med värme, sol hojjar och torra vägar! sugen blir man!

nån som planerar bygga crossbana eller i största allmänhet tycker jord är kul? isf säg till jag nog bidra med lite

Tja Bernt!

Jag o Sanna behöver en 7helvetes massa jord/fyllnadsmtrl, så har du stora mängder, och ett sätt att köra ut det, så har du en tjöpare. Faktiskt.

Starta storetraktorn din och kom ut mät bara!

/L

Tja Bernt!

Jag o Sanna behöver en 7helvetes massa jord/fyllnadsmtrl, så har du stora mängder, och ett sätt att köra ut det, så har du en tjöpare. Faktiskt.

Starta storetraktorn din och kom ut mät bara!

/L

fixar du bortforslingen så är ca 100kubik dina, helt gratis.

Fråga "Sket-Ulf" han är säkert intresserad! :hihi

hehe, bra idé, ska föreslå att han kan täcka över ett par gamla kylskåp och en lastbil eller två med massorna.

Last edited:
härligt härligt.. solen tittar fram och värmer up denna delen av planeten.. trädgården är vår-beskuren och i eftermiddag sticker ja till Gbg och hämtar mina Acra-burkar.. tanten är gravid och lillen mår bra.. allt är frid och fröjd!

om bara jobbet kunde lugna sig lite så hade de varit total harmoni!

vädret kommer bli kalas imorgon.
Har vi förslag på tid och plats för körning till väring?
när körs det igång?

härligt härligt.. solen tittar fram och värmer up denna delen av planeten.. trädgården är vår-beskuren och i eftermiddag sticker ja till Gbg och hämtar mina Acra-burkar.. tanten är gravid och lillen mår bra.. allt är frid och fröjd!

om bara jobbet kunde lugna sig lite så hade de varit total harmoni!

vädret kommer bli kalas imorgon.
Har vi förslag på tid och plats för körning till väring?
när körs det igång?

10 öppnar dom imorrn, är nog lite kallt då eller?
Ska vi va ute till 12? eller?

sen ska ju hela dagen va fin, och söndagen sämre, så det bär ju iväg ut på vägarna efter kompaniet.

Last edited:
om vi samlas vid 11 tiden på statiol så har vi en timme på oss att tanka upp och åka ut.
borde väl vara gott om tid?

10 öppnar dom imorrn, är nog lite kallt då eller?
Ska vi va ute till 12? eller?

sen ska ju hela dagen va fin, och söndagen sämre, så det bär ju iväg ut på vägarna efter kompaniet.

"förmodligen" godtas ICKE!
du kommer.

bra skit.
då är vi 3 minst ;)
+ kryss-up i bil med Felix AkA fuckyouburnout-Outlaw-to_be!

ska kolla om de inte kommer några kompisar från falköping också och ansluter..

nu börjas det...

"Två misstänkta för fildelningsbrott
Publicerad: 3 april 2009, 13.51. Senast ändrad: 3 april 2009, 15.04

Polisen har slagit till mot en misstänkt internationell fildelarliga. Husrannsakningar gjordes i går i Skövde och två personer sitter nu anhållna, misstänkta för att ha spridit upphovsrättsskyddade filmer på nätet."

"Två misstänkta för fildelningsbrott
Publicerad: 3 april 2009, 13.51. Senast ändrad: 3 april 2009, 15.04

Polisen har slagit till mot en misstänkt internationell fildelarliga. Husrannsakningar gjordes i går i Skövde och två personer sitter nu anhållna, misstänkta för att ha spridit upphovsrättsskyddade filmer på nätet."

Äh, de var ju medlemmar i ett stort fildelningsnätverk och har huserat filmer på en server. Med andra ord urtypen för de "storfiskar" som lagen kom till för.

Gemene man kan lugnt fortsätta tanka. Att hålla sig i från Svenskproducerade alster initialt är ett bra tips för övrigt.

Äh, de var ju medlemmar i ett stort fildelningsnätverk och har huserat filmer på en server. Med andra ord urtypen för de "storfiskar" som lagen kom till för.

Gemene man kan lugnt fortsätta tanka. Att hålla sig i från Svenskproducerade alster initialt är ett bra tips för övrigt.

Va e d som gäller då, alltså, lagen gäller fr.o.m 1 april så inget man gjort innan kan man bli åtalad för?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!