Samåkning Skövde

köpa dataprylar?

Jag har ett tillgodokvitto på alcyone data i skövde.
det är på 924kr och jag har inga planer på köp framöver direkt.
till salu alltså.

"X-up has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."

:huvet :huvet :huvet :huvet :7peta

Igen!!! tror du sitter å skickar till dig själv för verka viktig :4skrika

:hihi :hihi

R2 skrev:
Jag har ett tillgodokvitto på alcyone data i skövde.
det är på 924kr och jag har inga planer på köp framöver direkt.
till salu alltså.

vart ligger deT?
å är de dyra ?

heimdal skrev:
vart ligger deT?
å är de dyra ?
nej dom har fina priser, som hannes skrev, prinsgatan, mellan skattemyndigheten och snuthuset typ

gaaah...

äntligen är ja tebaka i cybervärlden

datorn har vart mongo i 2 dar nu :mad:

tog ca 6 timmar å få skiten å komma in i windows (för instant bluescreen of death när ja försökte boota windows, på 2 olika HDDs :4skrika :huvet ), samt att spara grejer innan en formatering :huvet
för när ja löst ett problem, så dök de genast upp de mest osanolika problemet efter de andra, .-.. så de slutade med att jag satte en skruvmejsel i golvet, sparkade på diverse saker å gick å lade mig :4skrika

men nu efter 30 omstarter å massa grejer å lite virus, å lite andra roliga saker så funkar de handikappat.. men de rullar iaf .. änsålä'nge that is

allt detta för en sketen processor å annat moderkort

Vaektra skrev:
"X-up has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."

:huvet :huvet :huvet :huvet :7peta

Igen!!! tror du sitter å skickar till dig själv för verka viktig :4skrika

:hihi :hihi

Nä, men jag lade ut en undertray till försäljning & blev spammad av intresserade köpare! :hihi

heimdal skrev:
gaaah...

äntligen är ja tebaka i cybervärlden

datorn har vart mongo i 2 dar nu :mad:

tog ca 6 timmar å få skiten å komma in i windows (för instant bluescreen of death när ja försökte boota windows, på 2 olika HDDs :4skrika :huvet ), samt att spara grejer innan en formatering :huvet
för när ja löst ett problem, så dök de genast upp de mest osanolika problemet efter de andra, .-.. så de slutade med att jag satte en skruvmejsel i golvet, sparkade på diverse saker å gick å lade mig :4skrika

men nu efter 30 omstarter å massa grejer å lite virus, å lite andra roliga saker så funkar de handikappat.. men de rullar iaf .. änsålä'nge that is

allt detta för en sketen processor å annat moderkort

Hehehe, har du provat att använda brandvägg & virusskydd? :hihi

X-up skrev:
Hehehe, har du provat att använda brandvägg & virusskydd? :hihi

Hur ska han då kunna testa all den skit som han framställer för att sabba andras datorer? De måste ju testas innan de släpps ut på Sh och nätet.

LiCrO skrev:

Du är ju ingen affärsman precis?! :tomten

Liz Gsx-R skrev:
Åker till kss :nurse i morgon för att opereras :kryckor på måndag så ni får ha det så bra... :hej

Lycka till. Pga av http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102453 igen :huvet så var det tänkt att jag skulle opereras akut i fredags men läkaren i fråga vågade inga pga att riskerna är för stora pga tidigare ingrepp så jag ska nu få vänta en månad för att de förhoppningsvis ska försvinna *hoppas hoppas*

Ang resan med birka till åland så får man boka själv, kan inte boka åt andra. Nga fler som vill med :va

LiCrO skrev:
800 800bjudet, hör jag 824 824??

kom igen nu spara 100kr på ditt nästa dataprylsinköp..

allvarligt talat har jag ingen större lust att loosa pengar på att butiken inte ville lösa mitt "felköp", eller rättare sagt, deras fel-leverans.
strax under 900:- e ok.

Last edited:
Mekardag på Colmex

Idag har Team Blaargh Racing haft mekstund i garaget & monterat på vassa Double Bubble kåpglas för att kunna köra ännu hårdare 2006 :hihi

Matsa kommer bli grym nästa säsong med nytt ställ & nytt kåpglas! :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...