Samåkning Skövde

Slappa skrev:
Morgan jag behöver lite extra stålar, när ska du bygga till hauset igentligen ? :tomten

Typ nu i helgen skulle passa mig perfekt asså :D

Till våren skall det byggas....om inte Morgan bränner alla pengar på sin fåniga rejsing... :kocko

C.A.T skrev:
Till våren skall det byggas....om inte Morgan bränner alla pengar på sin fåniga rejsing... :kocko

du får se till att ta fram piskan å hålla honom kort framöver verkar de som :hihi

Ni får sluta att åka snart :) blir helt galen när jag möter någon på sporthoj. inte nog med att man vaknade till för sent och inte kan börja övningsköra föränns i höst. och att jag måste vänta en månad eller två till för att köpa hojen..

Nä utan då ska man bli påmind hela tiden om att kortet inte ligger i plånboken ännu =((.. så snälla sluta åka.. jag blir galen.. hihi..

ps. i sommar slipper ni mig aldirg hehe.

Dreas skrev:
Jag har en fråga....Ang. ditt nick...vart kommer det ifrån? För igår såg jag en R1´1 som det stod Ex-Up på (På framkåpan nertill). ? .....Är det där ifrån? Att du kör Yamaha???

/Dreas den cykellöse

Korrekt, det är taget från Yamahas avgasventil som heter så.

Äntligen har jag tagit slag i saken och tagit bort varningsetiketterna på min hoj. Pilligt så in i norden men som sagt nu är dem borta. Dränkte in dem med matolja över ett dygn med de lossnade inte "pang boom" direkt :4skrika

Vet inte om jag ska vara snäll nog o ta dem på jörgens hoj också. :wiggle

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Äntligen har jag tagit slag i saken och tagit bort varningsetiketterna på min hoj. Pilligt så in i norden men som sagt nu är dem borta. Dränkte in dem med matolja över ett dygn med de lossnade inte "pang boom" direkt :4skrika

Vet inte om jag ska vara snäll nog o ta dem på jörgens hoj också. :wiggle

ska du inte sätta varningstexter på digsjälv.. verkar ju behövas för jörgens skull iaf.. "varning .. mus i närheten" :rofl

X-up skrev:

Men de har ju inte GSX R:n i de rätta färgerna som jag sökte, finner ingen 1000 alls :( Men Rossimodellen kanske skulle vara ngt :banana

Brr..snacka om att det börjar bli kallt nu. Peter åkte precis hem ifrån mig på sin fyrhjuling i minusgrader :gnissla Fick bylta på honom lite mer dvs fick låna jörgens halskrage.

Bifogat

• peter1.JPG
    peter1.JPG
    83 KB · Visningar: 86
Last edited:
X-up skrev:
Helt klart! Fast än är ju inte säsongen slut, har inte ställt av än... :)
ja jävlar
du bilderna från finalen får du gärna maila över....

*/ ?>
Back