Samåkning Skövde

faaaan! batteriet i bilen va tvärslut när ja skulle åka ner till däckakrängaren.. :huvet å jag som skruvat av det å allt :mad: :4skrika

så nu står jag lite vilsen här å har de jobbigt :huvet

Last edited:
heimdal skrev:
du kanske va lite berusad när du fotade? därav kvaliten.. e de bara jag som tycker att norrland59 ser riktigt elak ut? :hihi

Eller så är det att jag tappat telefonen så många gånger att kameran lagt av :död iallafall några suddiga till :)

Bifogat

• Bild(621).jpg
    Bild(621).jpg
    39.4 KB · Visningar: 93
  • Bild(622).jpg
    Bild(622).jpg
    41.6 KB · Visningar: 84
  • Bild(616).jpg
    Bild(616).jpg
    36.3 KB · Visningar: 99
HAHAHA.. på sista bilden ser de ut som om morgan e jesus med sina 7 lärjungar, varav en sitter försupen å utslagen i ett hörn :rofl :rofl

nu blir det avancerad tvagning av fälgar i duchen.. tur man inte har fruntimmer som kan protestera om sånt :hihi

nu så ska jag ge mig ut en sväng (efter att jag monterat bakhjulet iförd skinnställ :hihi )

heimdal skrev:
HAHAHA.. på sista bilden ser de ut som om morgan e jesus med sina 7 lärjungar, varav en sitter försupen å utslagen i ett hörn :rofl :rofl
tänk på att vi visa åldermän behöver meditera emellanåt, än har du mycket att lära lille heimis :D

Här är kartan från dagens körning tyvärr blev det inga kort då fotografen glömde kameran :näsblod :D

Bifogat

• 5 sept -05.jpg
    5 sept -05.jpg
    66 KB · Visningar: 76
Fireblaargh skrev:
tänk på att vi visa åldermän behöver meditera emellanåt, än har du mycket att lära lille heimis :D

yeah.. right .. whatever :rolleyes: :tummenupp

nu har jag ruggat upp den nya bak-sulan.. satan i mattan va de släppte i början, fastän ja inte drog på så kände jag att röven (hojens alltså) började glida å "hacka" lite i kurvorna.. men nu har ja ruggat de ända ner till däckskanten (på vänster sida dvs, gick tillomed å knäskrapa :) ) å¨höger e de nån dryg cm kvar

fan va kul de e å "köra gringo" (sluta lära mig massa sånnadär uttryck.. jag använder dem ju jämt :fatta! ).. svinar ju mer å mer för var dag nästan :gnissla :kocko

Möbel

Du måste vara stolt över ditt namn Heimdal, ja var på IKEA o såg att du har blivit ett bord :hihi colt som 17.. :lol de borde du vara i alla fall :hihi

heimdal skrev:
du kanske va lite berusad när du fotade? därav kvaliten.. e de bara jag som tycker att norrland59 ser riktigt elak ut? :hihi

Hehehe, japp, han ser ut som en riktig gringo faktiskt!

Ge han en revolver, en mexikansk brytning, en rutig filt över axlarna & slutligen en fet sombrero så har ni Jönköpings vassaste gringo! :hihi

Måste säga att det var skitkul åkning i lördags! :tummenupp riktigt kuul! synd man inte hann till gruppfottot som ni tog! :( jaja.. vem var det jag snackade med som sålde sin cbr 600?

kramis :)

heimdal skrev:

Ni kan kalla mig Jesus & Mats för Judas! :hihi

Last edited:
norrland59 skrev:
Du måste vara stolt över ditt namn Heimdal, ja var på IKEA o såg att du har blivit ett bord :hihi colt som 17.. :lol de borde du vara i alla fall :hihi

Billig är han också

Bord
HEIMDAL
279,00 kr | |

Heimdal är gjord av:

Härdat glas - extra tåligt mot värme, slag (:fatta!) och hög belastning.

Heimdal är:

Lätt att flytta - hjul medföljer.

*asg så jag trillar av stolen här*

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Billig är han också

Bord
HEIMDAL
279,00 kr | |

Heimdal är gjord av:

Heimdal är:

Inget vidare snygg bara! :hihi :rofl

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Billig är han också

Bord
HEIMDAL
279,00 kr | |

Heimdal är gjord av:

Heimdal är:

jag vet att jag e smal, smidig å smäcker... men hjulen har jag inte hittat än iaf
:va

*/ ?>
Back