Samåkning Skövde

X-up skrev:
Hehe...ja, så är det ju! Du tippar ut slet-olja från motorn! :hihi

ojojoj.. gamla güppar... bara föratt era custom & touringhojar läcker mer än musen på jenna jameson så betyder inte de att min supersporthoj gör det :7peta

heimdal skrev:
ojojoj.. gamla güppar... bara föratt era custom & touringhojar läcker mer än musen på jenna jameson så betyder inte de att min supersporthoj gör det :7peta

Min custom är läcker, den läcker inte!

Funderar på om jag ska öppna tvätthall här nere på Östermalm, idag blev 4st hojar tvättade till posörglans efter dagens 15 mila tur. :hihi

Mer kromglans åt folket!

X-up skrev:

Funderar på om jag ska öppna tvätthall här nere på Östermalm, idag blev 4st hojar tvättade till posörglans efter dagens 15 mila tur. :hihi

Mer kromglans åt folket!

:3freak

Riktigt kul körning igår! Några som skall ut idag? Vädret verkar bra, jag är sugen som fan.

/ Hannes

HanneZ skrev:
Riktigt kul körning igår! Några som skall ut idag? Vädret verkar bra, jag är sugen som fan.

/ Hannes

ska kränga på min nya baksula idag, e ju inte så mkt gummi kvar på den :rolleyes: , efter jobbet ...
sen kanske de blir åka av, vem vet :)

X-up skrev:

Mer kromglans åt folket!

Japp gärna tvätthall :tummenupp Min lilla hoj blev alldeles ren och fin :) Tackar så mycket.

Vaektra skrev:
Förresten lite bilder som jag lovat. Lite suddigt bara :3freak

du kanske va lite berusad när du fotade? därav kvaliten.. e de bara jag som tycker att norrland59 ser riktigt elak ut? :hihi

Remy skrev:
Ska ut o åka ikväll, några tips om roliga vägar här om kring?

vägen mellan timmersdala - lerdala å vidare till axvall e grym.. särskillt mellan lerdala å axvall
sen kan man fortsätta till varnhem, å åka ner förbi hornborgasjön å vidare till torbjörntorp å ända till falköping, sen vänder man å kör tebaka för den vägen e så kul :)

heimdal skrev:
vägen mellan timmersdala - lerdala å vidare till axvall e grym.. särskillt mellan lerdala å axvall
sen kan man fortsätta till varnhem, å åka ner förbi hornborgasjön å vidare till torbjörntorp å ända till falköping, sen vänder man å kör tebaka för den vägen e så kul :)

Nån mer som ska ut o åka?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!