Mats Mladin
Gammelgubbars touring
i me armbågen i tanken, häng ut med baken å vrid ut knät i spagat så går detVaektra skrev:Dålig skärm. Mina puckar är ff oskrapade tyvärr![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
i me armbågen i tanken, häng ut med baken å vrid ut knät i spagat så går detVaektra skrev:Dålig skärm. Mina puckar är ff oskrapade tyvärr![]()
mats6666 skrev:va du full?![]()
önskar jag vart detdå hade jag åtmstone haft roligt
![]()
]
2fast4hjo skrev:Om någon är intresserad att köra trots eve regn (vilket vi naturligtvis inte hoppas på)
Jörgen köpte beg racedäck (ni som var på karlskoga vet hur det såg ut)..Tänkte höra lite om ni tror att det räcker för båda bandagarna.Har ingen möjlighet att byta däck på lördagen tills söndagens körning.
Edit..snacka om att man har tur ibland..han som jag köpte platsen av till jörgen har precis fått veta att han inte längre är förhindrad till att köra...men då pengarna redan är insatta på hans konto så letar han nu efter ngn som säljer sin.
mats6666 skrev:i me armbågen i tanken, häng ut med baken å vrid ut knät i spagat så går detska du köra på kinnekulle på söndag?
X-up skrev:Däcket håller med råge för båda dagarna. Så det är nog inget att oroa sig för!
Ett racedäck har ca 30 heatcycles om jag inte har tvärfel, det innebär att du kan elda på dem maxtemp ca 30ggr innan de blir för hårda. Men säg att ni skulle köra 5, 6 bankörningar på dem inklusive landsvägskörning så är det nog ganska bra.
heimdahl din Gringoheimdal skrev:jag är aldrig full
X-up skrev:Däcket håller med råge för båda dagarna. Så det är nog inget att oroa sig för!
Ett racedäck har ca 30 heatcycles om jag inte har tvärfel, det innebär att du kan elda på dem maxtemp ca 30ggr innan de blir för hårda. Men säg att ni skulle köra 5, 6 bankörningar på dem inklusive landsvägskörning så är det nog ganska bra.
mats6666 skrev:heimdahl din Gringodu har smittat mig med ditt dåliga leverne det blir nån pilsner varje kväll
![]()
heimdal skrev:v
fast de e lätt hänt om man har tråkigt å ta en liten rackabajsare på burk![]()
Nitrous skrev:Känner du eller någon annan som inte är där för att köra att ni skulle vilja göra en insats som flaggvakt så söker vi 1 st flaggvakt.
En ekonomisk ersättning + fri lunch alt. en gratis förarplats på en kommande bandag arrangerad av Actionpics utlovas./Marcus
2fast4hjo skrev:Vad har vi sagt om det där där
: är
när man
![]()
![]()
2fast4hjo skrev:Ensom når ner lika bra som jag
Edit...vill gärna ha "live" bilder på 05r ..ngn som vet ngn bra sida
glömde ta bilder på den som stod inne på kompaniet (gillar dock inte den röda färgen)
hellla skrev:Bilder!
Spana noga in den svarta på sista sidan så att du ser vad du har gått miste om vid ditt val av färg.
Iofs så är ju blå den snabbaste färgen.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |