Samåkning Skövde

Tackar, tackar! Förhoppningsvis kommer cykeln lagom till den 21 augusti för då får jag mitt tungakörkort..

Är det någon banköring på kullen sent i år?

sent omsider lite bilder från onsdagens körning på gelleråsen. Det var skitkul o sällskapet var som vanligt toppen. :tummenupp

Bifogat

• bike.jpg
    bike.jpg
    113.8 KB · Visningar: 61
  • bike1.jpg
    bike1.jpg
    117 KB · Visningar: 78
  • bike2.jpg
    bike2.jpg
    104.1 KB · Visningar: 76
  • bike3.jpg
    bike3.jpg
    99.8 KB · Visningar: 84
  • bike4.jpg
    bike4.jpg
    104.7 KB · Visningar: 67
  • bike5.jpg
    bike5.jpg
    98.7 KB · Visningar: 55
Är det min dåliga skärm eller är det skrapmärken på vaektras knäpuckar? :tummenupp
/
R

2fast4hjo skrev:
Måste fixa ett nytt skinnställ till nästa säsong annars kommer märkerna på knäpuckarna inte att synas
den dagen jag välter med hojen. :rolleyes: . (har ställ utan knäpuckar nu)

du får skaffa stödhjul shorty :P

Slappa skrev:
Undrar varför Kawasaki då har vunnit Masterbike med sin zx10:a 2 år i rad :va :D

Eller varför Yamaha leder Motogp, måste bero på Rossi :rolleyes: :4skrika

Mmm, men vad folk inte tänker på, är att Master-Bike testet görs på samma bana varje år, Almeriabanan, och på just DEN banan så är Kawasakin överlägsen, om man nu kan kalla (tiondels-skillnader överlägset) :rolleyes: .

När Master-Bike gjordes på Jerezbanan så vann Suzuki, i årets Master-bike så hade den inte en suck. Ändå prisas Suzukin av "alla"?

Så....ta Master-Bike med en nypa salt, en stooor sådan! :)

X-up skrev:
Mmm, men vad folk inte tänker på, är att Master-Bike testet görs på samma bana varje år, Almeriabanan, och på just DEN banan så är Kawasakin överlägsen, om man nu kan kalla (tiondels-skillnader överlägset) :rolleyes: .

När Master-Bike gjordes på Jerezbanan så vann Suzuki, i årets Master-bike så hade den inte en suck. Ändå prisas Suzukin av "alla"?

Så....ta Master-Bike med en nypa salt, en stooor sådan! :)

håller jag med om. Sen tycker jag suzuki och rettor går helt okej, även fast dom är ju så otroligt slöa på banor gentemot en zx-10... Har inte med förare att göra :tungan

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard