Samåkning Skövde

2fast4hjo skrev:
heimdal...som inte ens orkar tina mat i micron :skrämd

de görjagvisst det..

skalade potatisar i lumpen en gång.. fifan.. fick sköta lite matlagning när de andra va ute å cyklade 6 mil .. hrmm.. *host**host*

BonO skrev:
Kokgrupp heimdal anmäler sig frivilligt :tummenupp

En vild gissning att det serveras ärtsoppa och pannkakor på torsdags körningarna i fortsättningen :D

eller så kör vi med korvåbröd.. fast ärtsoppa e fint.. med mkt senap... mmm.. kanske borde äta nått annat än glass

Mr San skrev:
Om man skulle åka nånstans på morgonen typ 10.. en helg o att bestämma att nån tar med dricka , nån lite mat , nån en grill o så .. så man kan sitta o grilla nånstans o sen framåt kvällen åka hem igen??
Eller e det alltför dålig ide.. :va :va :va :tungan

det sämsta med din för övrigt intelligenta idé är: KL 10.00 !!!!

gör om gör rätt :hihi

Mr San skrev:
Om man skulle åka nånstans på morgonen typ 10.. en helg o att bestämma att nån tar med dricka , nån lite mat , nån en grill o så .. så man kan sitta o grilla nånstans o sen framåt kvällen åka hem igen??
Eller e det alltför dålig ide.. :va :va :va :tungan

Låter som en bra idé :tummenupp

heimdal, du har aldrig funderat på att sova när vi andra sover :hihi så du orkar upp och hänger med :)

heimdal skrev:
de görjagvisst det..

skalade potatisar i lumpen en gång.. fifan.. fick sköta lite matlagning när de andra va ute å cyklade 6 mil .. hrmm.. *host**host*

:pannkyss glömde att du skalade 2,5 kilo potatis i förra veckan.

Jag och jörgen ska ner till rm-consult i ulricehamn (NEJ vi ska INTE köpa ny hoj :4skrika) och sedan vidare till Göteborg, några som vill hänga på.. :)

Finns intresse så drar vi till Liseberg men jag ska också passa att titta förbi arbetskamraterna på Sahlgrenska då jag ändå har "vägarna" förbi.

Vi åker tidigt :D, jörgen får uppdatera senare..

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Jag och jörgen ska ner till rm-consult i ulricehamn (NEJ vi ska INTE köpa ny hoj :4skrika) och sedan vidare till Göteborg, några som vill hänga på.. :)

Finns intresse så drar vi till Liseberg men jag ska också passa att titta förbi arbetskamraterna på Sahlgrenska då jag ändå har "vägarna" förbi.

Vi åker tidigt :D, jörgen får uppdatera senare..

Vilken dag tänkte ni åka?

Rossi har bytt team! :hihi
Denna TBR dekal ska jag trycka upp som klistermärke & sätta på kåpglaset tänkte jag! :) (Fast utan Rossi & 46 då).

Bifogat

• Image3.gif
    Image3.gif
    9 KB · Visningar: 51
Last edited:
Åka imorgon ?

Jag är helledig imorgon och vill ut och åka lite ... Fler som är ledig och kanske är sugen på en tur redan på middagen?

bieffe skrev:
jag hänger på ...

Fint ... för en gångs skull så kanske man kan utgå från Skara då :tummenupp

Lär väl inte orka iväg före 12 ... men däromkring kan jag tänka mig. Dock har jag ingen koll på vart man kan åka, men det brukar vara det minsta problemet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT