Samåkning Skövde

heimdaHl har du fått på dina däck än... jag säger bara RACETEC :hihi

Bifogat

• gränna7.jpg
    gränna7.jpg
    115.1 KB · Visningar: 67
Dreas skrev:
Den kommer att öppna i höst.! Jag kan mycket gärna ställa upp och ta en massa bilder.Säg bara till när. Kanske kan man till och med kunde åka och ta bilder?

säg till om nu ska dit och leka nån dag då! min hoj hittar tyvärr bara den vägen till skövde numera... (fast bara på kvällarna och helgerna underligt nog... :rolleyes: )

HumAnyt skrev:
säg till om nu ska dit och leka nån dag då! min hoj hittar tyvärr bara den vägen till skövde numera... (fast bara på kvällarna och helgerna underligt nog... :rolleyes: )

vart åker man på å av den?

heimdal skrev:
eller så får nån packa med sig ett kök å laga mat åt alla

Jag avsäger mig direkt så slipper ni fråga :notme :fakta

Bara för att stellan har märkt ut alla mc-burgerställen så behöver man ju inte "alltid" äta där, vi kan väl variera lite så blir nog alla nöjda och glada.. :)

Finns det bara kaffe så är jag nöjd :banana

Last edited:
[B]Kom på en ide...[/B]

Om man skulle åka nånstans på morgonen typ 10.. en helg o att bestämma att nån tar med dricka , nån lite mat , nån en grill o så .. så man kan sitta o grilla nånstans o sen framåt kvällen åka hem igen??
Eller e det alltför dålig ide.. :va :va :va :tungan

Mr San skrev:
Om man skulle åka nånstans på morgonen typ 10.. en helg o att bestämma att nån tar med dricka , nån lite mat , nån en grill o så .. så man kan sitta o grilla nånstans o sen framåt kvällen åka hem igen??
Eller e det alltför dålig ide.. :va :va :va :tungan

:tummenupp

Ett alternativ är också att en sväng på dagen och sedan åka hem till oss för att hämta diverse grilltillbehör för att sedan åka vidare till ett kanonställe vid Vänern och grilla, jag kan eve ta bilen och vara "resväska" :hihi

Det finns en grillplats och bord där så i princip behöver man bara ta med sig mat, bestik och något att dricka till. Maten kan vi handla i Lyrestad så slipper man släppa omkring på maten.

Behöver någon kyla ner sig så finns det möjligheter att bada också :banana

Last edited:
Priskrig i Skövde

2fast4hjo skrev:
Hörde av en arbetskollega att det är slut på priskriget...:kulspruta statoil vid Södra IP tog ca 11:50, höjt 20 öre idag :mad: :huvet :4skrika

Snälla kan någon bekräfta att resterande mackar fortfarande har priskrig

Jag skulle tanka idag. Hade tänkt fylla upp lite dunkar men nu är det samma pris i Skövde som i övriga Sverige. Dryga 11 kr alltså.

Priskrig i Skövde

freddwo skrev:
Jag skulle tanka idag. Hade tänkt fylla upp lite dunkar men nu är det samma pris i Skövde som i övriga Sverige. Dryga 11 kr alltså.

Inte helt rätt. Det verkar som om det fortfarande är krig men Statoil har dragit sig ur. 8.87 såg jag som billigast när jag var ute och åkte en sväng. Statoil har dock höjt idag.

2fast4hjo skrev:
dags att :fyllisar på dunkarna :yoparty

:fatta! Statoil

Men vad hände med sponsringen av oss med bensin.. vi kan samlas ( när vi e många ..)en helg o fråga ,, kan fixa kanske en snygg "Statoil Ryd Skövde-dekal " ca 5 cm stor som vi kan ha på mc:na.. eller??

heimdal skrev:
håller med fulständigt... då e sibylla bättre :)
eller så får jag packa med mig ett kök å laga mat åt alla

Kokgrupp heimdal anmäler sig frivilligt :tummenupp

En vild gissning att det serveras ärtsoppa och pannkakor på torsdags körningarna i fortsättningen :D

Mr San skrev:
Men vad hände med sponsringen av oss med bensin.. vi kan samlas ( när vi e många ..)en helg o fråga ,, kan fixa kanske en snygg "Statoil Ryd Skövde-dekal " ca 5 cm stor som vi kan ha på mc:na.. eller??

Har namn och telefonnr till ansvarig men han har alltid varit ledig när vi har varit där.

Nästa gång vi har en stor samåkning kan ni inte ställa upp lite snyggt så alla får plats på ett gruppfoto så kan jag sedan visa dessa kort för honom.

Eventuellt får jag prata med huvudkontoret om vi ska ha Statoil som sponsor på hemsidan/dekaler då Statoil Ryd enskilt inte kan hjälpa till med detta..förutom att kanske bjuda på någon "körv" eller så :lol

SH-, S.F.T-, T.B.R-, Statoil och MC-kompaniet dekal, "spruttibangbang" kommer se ut som värsta sponsormuppen :hihi

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back