Samåkning i Värnamo i sommar???

Jo, ovanligt dött här. Men jag ska väl inte säga något.
Jag har nog inte kommit upp 200mil ens sedan vintern 09/10.

KaliZ, min är också till salu:)

Nytaget körkort och ny R6a som jag håller på att köra in.. Men jag tycker inte jag har sett så många hojåkare i stan i år heller :(

hyr in mig på tråden lite.... ;o)

är ett gäng som samlats Onsdagar kl 17 vid preem macken(vägen mot smålandia) i Gislaved. haka på vettja... :yoparty
de brukar åka sharp 17:15

det gick kanske lite i saktaste laget dessa onsdagskörningar:tungan då det vart blandat med kromslädar etc..

usch då :) Jag tar nog hojjen ner i morgon. Ska ev sova hos en på jobbet då vi kommer behöva jobba till 21.. Är riktigt sugen på att köra vägen jag tar till jobbet med mc! Särskilt sträckan kärda - kulltorp. Har inte kört hela vägen för jag svänger ju av mot forsheda men det är riktigt trevligt där inne i skogen.

Blir de affär i afton som kommer jag nog tillbringa kvällen på cykeln förutsatt att vädret håller i sig men har ju bullen's nummer så får väl slå en pling om ni är i trakten.. :D

Jag och Dennis kommer inte iväg än.. säkert runt 18 tiden..

Lär ju inte bli kallt..

Jag sitter på jobbet fortfarande. Min telefon ligger i diket någonstans... Jag är altså i forsheda för tillfället och kommer spendera mina sovande timmar i v-mo.
jag är nog klar här om 1 - 1 1/2 timme

edit: (känns lite konstigt när man skriver i värnamotråden och bara får svar från samma personer som sitter i jkpg tråden :D finns det inga infödingar här inne??)

Ja då hade man landat hemma igen vid 21.20 och en ny hoj i mina ägo. Måste säga att de är som Natt och Dag mot gammel Gixxern...

Fick en snabb bild med mobilen innan den gick in för nattvila...
Nu ska de bli åka av... har ju en vecka att ta igen.. :D :tummenupp

Bifogat

• IMG_0353.jpg
    IMG_0353.jpg
    220.1 KB · Visningar: 46
Ja då hade man landat hemma igen vid 21.20 och en ny hoj i mina ägo. Måste säga att de är som Natt och Dag mot gammel Gixxern...

Fick en snabb bild med mobilen innan den gick in för nattvila...
Nu ska de bli åka av... har ju en vecka att ta igen.. :D :tummenupp

Ser riktigt go ut ! Men ljuddämparen behöver ju kortas med en halvmeter !

Sant.. men de blir ju sånt man får ta tag i när man ger den sin egen touch...

DE är fortfarande en Haubitz där bak... varit en massa annat att göra med den och mina andra cyklar så inte kommit till de... i värsta fall får de väl bli ett vinter projekt... :D

Nu hade jag tänkt mig ut. Ring mig om någon vill med ut och guida runt västra sidan av vmo området. 0735442211 väntar max en timme innan jag kör hemmifrån.

// johan

Edit: Jäklar vad det åskar!

Edit2: Jäklar vad det regnar!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden