Samåkning i Värnamo i sommar???

köra hoj e tråkigt..

Har absolut inte något sug efter att åka hoj i sommar, nästan så jag tar tåget till päronen istället för hoj :död (hoppas det inte smittar).

Kanske blir Rydaholm på Onsdag om det är någon mer som skall dit?
Ska ändå vara i krokarna tänkte jag, om jag inte råkar dricka något gott på dagen :) (sista dagen på praktiken)

Har absolut inte något sug efter att åka hoj i sommar, nästan så jag tar tåget till päronen istället för hoj :död (hoppas det inte smittar).

Ska ändå vara i krokarna tänkte jag, om jag inte råkar dricka något gott på dagen :) (sista dagen på praktiken)

Hoppas lusten vänder om du nu inte var någon sakasm inblandad?
Trodde jag skulle träffa dig på Torpet ikväll? :D

Ryck upp dig nu så tar vi en sväng i helgen om du kommer inåt landet en runda!

//Danne

Hoppas lusten vänder om du nu inte var någon sakasm inblandad?
Trodde jag skulle träffa dig på Torpet ikväll? :D

Ryck upp dig nu så tar vi en sväng i helgen om du kommer inåt landet en runda!

//Danne

Lusten kommer säkert tillbaka till hösten :huvet
Skall upp till malung över helgen o dricka hemkört o lingondrick :) men kommer garanterat inåt landet flera gånger i sommar :)

Få nog ta och hasa sej ut till torpet någon tisdagskväll, har inte varit där i år ännu!
Hinner inte imorgon, men körning om 2 veckor igen va?

Körning varannan tisdag som vanligt ja.

Ni glömmer väl inte att åka till Rydaholm på onsdag?
Vi laddar grillen och ni har det gott.
Vägvisning från Getaryggarna. :tummenupp

Jag kommer!

Brist på vitamin M och C! Bara att tillföra i tillräckligt stora doser så går besvären över :)

Last edited:
Någon som är på en runda hyggestorp/getaryggarna idag? Eller bara åka någonstans, kommer befinna mig i vmo idag nämligen, tog hojkortet igår så är riktigt sugen! :-)

Hej på er!

Jag kommer från jönköping men arbetar i forsheda i sommar. Jag kommer troligtvis köra lite i området senare om jag hittar en övernattningslägenhet som inte kostar multum. Har redan en hyra att betala, tips mottages! Det är lite drygt att köra dryga 20 till jobbet varje dag..

Fick erbjudande om en 1a på 22m2 studentboende i vmo men den kostade visst 3000:- i månaden och det var väl det dubbla mot vad jag hade tänkt.. (student själv) Kan tänka mig del i boende oxå om det är snälla personer :)

MVH

Johan

Last edited:
privata vet jag inte mkt, men finns hyffsat billiga i forsheda, för jag menar.. vem vill bo där? ;-)

Hehe.. jag har bara vart där fyra gånger än så länge och då kört raka vägen till jobbet och därmed inte sett så mycket av metropolen. Det kommer bli ganska många långa dagar framöver så det hade vart riktigt skönt ju närmare man bor..

aha, finns ingen vidare metropol i forsheda direkt, kan va livat i värnamo om man har tur, men annars inte mkt liv, bönderna här i hålorna sitter ju fan bara inne framför datan å tvn hela dan :( och då inräknar jag värnamo el dyl till hålor också.

aha, finns ingen vidare metropol i forsheda direkt, kan va livat i värnamo om man har tur, men annars inte mkt liv, bönderna här i hålorna sitter ju fan bara inne framför datan å tvn hela dan :( och då inräknar jag värnamo el dyl till hålor också.

Jag räknar inte med något annat :) Är inte någon "storstadsbo" utan sätter att sitta i båten och fiska eller jaga älg, Köra i för hög hastighet på skogsvägar.. högre än den perfekta latten eller ett extra uteställe.

Jag kan tänka mig att hyra en husvagn, sålänge det finns el och vatten.

tja, då passar nog forsheda dig ;-)

vet tyvärr inte om nånstans att bo, skaffar du husvagn finns det en camping mellan gislaved å tranemo men då har du iofs ändå 4-5 mil till forsheda typ.

Hej på er!
Jag kommer från jönköping men arbetar i forsheda i sommar. Jag kommer troligtvis köra lite i området senare om jag hittar en övernattningslägenhet som inte kostar multum. Har redan en hyra att betala, tips mottages! Det är lite drygt att köra dryga 20 till jobbet varje dag..

Du har ju bott hos mig tidigare.. var det något fel på det?... :confused:

Kvällskörning på Torpet

Första gången för mig och TheKid men inte sista! :tummenupp
[YOUTUBE-ID]vEvMd7C_rdI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Du har ju bott hos mig tidigare.. var det något fel på det?... :confused:

Kvällskörning på Torpet

Första gången för mig och TheKid men inte sista! :tummenupp

Det var inget fel alls på det boendet! Det kunde inte bli bättre på något sätt mer än längre ;) Jag hade dock velat komma lite närmare..
Jag kommer möta upp för torpet sen ser jag:yoparty

Last edited:
Nae inte så mycket drag här nuförtiden.
Få bli skärpning på det i forsättningen.

Vad säger ni, samlas vid stures 17:00 på onsdagar?

Ja nu drar vaggerydsgänget på roadtripp till alperna på torsdag, men efter midsommar e vi på G igen! :tummenupp

Nae inte så mycket drag här nuförtiden.
Få bli skärpning på det i forsättningen.

Vad säger ni, samlas vid stures 17:00 på onsdagar?

Får snart skaffa en hoj och styra upp verksamheten här inne igen... :D
Kan inte ja låna en av dina hojar så länge!??! :tummenupp:krama

//KaliZ

Får snart skaffa en hoj och styra upp verksamheten här inne igen... :D
Kan inte ja låna en av dina hojar så länge!??! :tummenupp:krama

//KaliZ

Tror det också Kaliz!

Jag har inte ens kört 100 mil i år ännu, och nu är den inte ens besiktigad..

Står bara i garaget och gör hål i plånboken.

Köpa?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...