Samåkning i Lund

Japp, jag är gärna med på en runda.. Tagit hojen till jobbet idag så skall nog kunna haka på hyfsat tidigt

Var ligger denna plats?
Är ju en göteborgare som på villovägar hamnat i skåne och inte lärt känna alla fina vägar eller platser :)

vet du var västra hamnen är? malmö mässan? är precis bakom malmö mässan parkering. säg en plats så kan jag el nån annan möta upp dig. :tummenupp

Bunkeflo. Jisses. Jo, men vi kan väl mötas varsom. Jag är flyttbar! Säg en plats och tid. :)

Eftersom det inte är nån bråska så kan jag ta mig längre också. Det tar mig ca 45 minuter till Lund alt Staffanstorp härifrån (med bil) om du hellre vill ses däromkring. Säg 17:30 där nånstans så har jag gott om tid.

Nu e det lunch :)

Last edited:
Eftersom det inte är nån bråska så kan jag ta mig längre också. Det tar mig ca 45 minuter till Lund alt Staffanstorp härifrån (med bil) om du hellre vill ses däromkring. Säg 17:30 där nånstans så har jag gott om tid.

Nu e det lunch :)

Okej, Det börjar iofs runt 18 i Malmö ju, men man hinner ju med en liten sväng. Men ska det vara några vettiga vägar öht så får det nog bli Storp och Häckeberga. Tråkiga vägar in till malmö därifrån bara.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT