Samåkning i Lund

Japp, jag är gärna med på en runda.. Tagit hojen till jobbet idag så skall nog kunna haka på hyfsat tidigt

Var ligger denna plats?
Är ju en göteborgare som på villovägar hamnat i skåne och inte lärt känna alla fina vägar eller platser :)

vet du var västra hamnen är? malmö mässan? är precis bakom malmö mässan parkering. säg en plats så kan jag el nån annan möta upp dig. :tummenupp

Bunkeflo. Jisses. Jo, men vi kan väl mötas varsom. Jag är flyttbar! Säg en plats och tid. :)

Eftersom det inte är nån bråska så kan jag ta mig längre också. Det tar mig ca 45 minuter till Lund alt Staffanstorp härifrån (med bil) om du hellre vill ses däromkring. Säg 17:30 där nånstans så har jag gott om tid.

Nu e det lunch :)

Last edited:
Eftersom det inte är nån bråska så kan jag ta mig längre också. Det tar mig ca 45 minuter till Lund alt Staffanstorp härifrån (med bil) om du hellre vill ses däromkring. Säg 17:30 där nånstans så har jag gott om tid.

Nu e det lunch :)

Okej, Det börjar iofs runt 18 i Malmö ju, men man hinner ju med en liten sväng. Men ska det vara några vettiga vägar öht så får det nog bli Storp och Häckeberga. Tråkiga vägar in till malmö därifrån bara.

Skönt med lite mer energi så jag orkar läsa alla trådar :P

Swish - Preem tappen, Staffanstorp vid väg 11 17:30? Blir det bra? Annars är jag flexibel gällande plats. Men tidsmässigt åker jag från Kph 16:30.

Usch va vi velar..om det inte passar, säg en tid o plats så står jag där :D

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back