Samåkning i Lund

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Ort
Dalby
Hoj
Honda CBF600SA -09
Halli hallå!

Blire några som tänkte åka i lundatrakten denna sommarn...funderar lite på om man skulle tjöpa sig en båge igen... hade ju varit fett o få till det som de var på glada 2006 talet!

/Martin

kommer nog va många som kommer köra i lundatrakten i sommar
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Njae vi får väl hoppas det finns jobb, elektriker har tydligen inte drabbats så hårt av krisen änsålänge iallafall, men allt kan hända :gnissla

Jofan det gick fint med mig, satt mig bara på röven, var i en rondell och hojen fick för sig att den skulle studsa över refugen, drum jävla idé ;)

Såg att du hade fått ut din hoj nu, var själva ut en runda för en stund sen, fyfan va najs :tummenupp :tummenupp

Man har ju alltid hört att de inom byggnadssektorn mer eller mindre alltid får jobb, men tiderna kanske förändras även där. Hoppas det ordnar sig när det är dags. :tummenupp

En rondell? Ja, då gick det väl som tur är inte så fort. Synd på hojen. Samtidigt så fick du en ny. :)

Första rundan på nya säsongen är alltid härlig! :) Får väl ta mig en närmare titt på din hoj ifall vi springer på varandra här, eller så på SVT!
 
Last edited:

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Första rundan på nya säsongen är alltid härlig! :) Får väl ta mig en närmare titt på din hoj ifall vi springer på varandra här, eller så på SVT!

Ja jag tog en runda igår fastän det blåste, men det var faktiskt inte så farligt när man väl var ute o körde, lite kallt kanske men man är väl viking :tummenupp

Du är välkommen att spana på hojen precis när du vill, lär ju se den rätt mycket så fort värmen kommer, tänkte bo på den i sommar :squid
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
det är ju iofs en ganska bra anledning att hänga där

visst! :) annars vill man inte hänga på detta stället......:gnissla har butiken ut mot parkeringen så normalt brukar jag inte missa hojåkare men idag har ja fan inte hört något. måste ha varit några pruttande hojar med små system. :arsele :hihi
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
visst! :) annars vill man inte hänga på detta stället......:gnissla har butiken ut mot parkeringen så normalt brukar jag inte missa hojåkare men idag har ja fan inte hört något. måste ha varit några pruttande hojar med små system. :arsele :hihi

Vi var ju 5 hojar.. Och Wickeds jävla gixxer vrålade ju så man blev döv... Hur kunde du missa!?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi var ju 5 hojar.. Och Wickeds jävla gixxer vrålade ju så man blev döv... Hur kunde du missa!?

ja vet inte :näsblod va väl på lunch inne på centrat just då......:(
 

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Lund
Hoj
Vitpil
Halli hallå!

Blire några som tänkte åka i lundatrakten denna sommarn...funderar lite på om man skulle tjöpa sig en båge igen... hade ju varit fett o få till det som de var på glada 2006 talet!

/Martin

Varit ute o rekat en ny runda idag. Blev runt 20 mil.


Vad säger du!? :yoparty :yoparty :yoparty
 

sovasked

Det är aldrig försent att ge upp!!!!!
Gick med
21 Nov 2007
Ort
Nora
Hoj
-97, triumph, t595
nu har jag kört ner hojen till malmö och är sugen på att ut och åka... till Lund är det ju inte långt:)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
nu har jag kört ner hojen till malmö och är sugen på att ut och åka... till Lund är det ju inte långt:)

Vi var ett gäng som var ute och körde idag.
Håll koll i denna tråden, Malmötråden, Mellanskåne och RR's forum, så missar du garanterat ingen körning! :)
 
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top