chukabowa
Håårdcåår
Halli hallå!
Blire några som tänkte åka i lundatrakten denna sommarn...funderar lite på om man skulle tjöpa sig en båge igen... hade ju varit fett o få till det som de var på glada 2006 talet!
/Martin
klart du ska ha hoj igen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Halli hallå!
Blire några som tänkte åka i lundatrakten denna sommarn...funderar lite på om man skulle tjöpa sig en båge igen... hade ju varit fett o få till det som de var på glada 2006 talet!
/Martin

Njae vi får väl hoppas det finns jobb, elektriker har tydligen inte drabbats så hårt av krisen änsålänge iallafall, men allt kan hända![]()
Jofan det gick fint med mig, satt mig bara på röven, var i en rondell och hojen fick för sig att den skulle studsa över refugen, drum jävla idé![]()
Såg att du hade fått ut din hoj nu, var själva ut en runda för en stund sen, fyfan va najs![]()
![]()
Första rundan på nya säsongen är alltid härlig!Får väl ta mig en närmare titt på din hoj ifall vi springer på varandra här, eller så på SVT!

det är ju iofs en ganska bra anledning att hänga där
har butiken ut mot parkeringen så normalt brukar jag inte missa hojåkare men idag har ja fan inte hört något. måste ha varit några pruttande hojar med små system.

visst!annars vill man inte hänga på detta stället......
har butiken ut mot parkeringen så normalt brukar jag inte missa hojåkare men idag har ja fan inte hört något. måste ha varit några pruttande hojar med små system.
![]()
![]()
Vi var ju 5 hojar.. Och Wickeds jävla gixxer vrålade ju så man blev döv... Hur kunde du missa!?
va väl på lunch inne på centrat just då......ja vet inteva väl på lunch inne på centrat just då......
![]()

Halli hallå!
/Martin

nu har jag kört ner hojen till malmö och är sugen på att ut och åka... till Lund är det ju inte långt![]()
Vi var ett gäng som var ute och körde idag.
Håll koll i denna tråden, Malmötråden, Mellanskåne och RR's forum, så missar du garanterat ingen körning!![]()
Men du missade pizza på byakrogen i Blentarp![]()
Ja.. Jag är ju dessvärre inte ägare till några pengar för tillfället, så jag fick åka hem och käka...![]()
Men det blir nog snart bättre o då kan du också käka..Annars får det bli grilla här hos oss..Billigare...|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |