Samåkning i Lund

Last edited:
Även jag är på ifall det blir körning.
hoppas på att vädret blir bättre snart.
//Mvh Joakim.J

nån som ska till sjöbo idag?:hej

Är där varje onsdag. Hade du skrivit ett par timmar tidigare kunde du ju hakat på. :)

ok, det var ju synd då då. jaja, vi kan ju alltid koordinera oss till nästa gång kanske:) hur var vädret där idag? jag stannade hemma då det regnade här precis när jag tänkte åka...

ok, det var ju synd då då. jaja, vi kan ju alltid koordinera oss till nästa gång kanske:) hur var vädret där idag? jag stannade hemma då det regnade här precis när jag tänkte åka...

Kom en liten skur senare på kvällen så det var lite vått när man körde hem. Körde en runda med ystafolket och vi hade torrt hela vägen dit.

Kom en liten skur senare på kvällen så det var lite vått när man körde hem. Körde en runda med ystafolket och vi hade torrt hela vägen dit.

jag förstår. jaja, får hoppas på bättre väder nästa vecka:)

Surt att man ska behöva slänga in hojen i påarp på service först innan man kan bränna ute på vägarna... och tenta tentan, och ta sig till götet o hämta bettan :huvet

och trampcykeln är paj den med... gå suger. men ja e int bitter.

Hallå allihopa! Är ny i Lund, och hoppas här finns lite skoj folk att köra med! Ska snart hem igen och hämta hojen, och sen är jag redo för ett gäng trevliga turer innan sommarn tar slut! :) Det var nog allt jag hade att säga, och jag vet inte till vilken nytta det var, men nu är det gjort iaf.

Och förresten, finns det nån som har en garageplats eller ett boende över så kan ni ju slänga iväg ett pm!

Hade tänkt köra lite i morn. Någon som är på? Och kan guida? Hade tänkt runt 11-12 snåret och någon timmer frammåt. Kollar tråden tidigt i mornbitti.

Har alla slutat köra eller? Verkar dött här men ser ändå folk på vägarna. Ska vara ok väder här tes fredag natt så nån som hänger på nån dag så hojta te!

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...