Samåkning i Lund

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Last edited:

jocke-j

Med dryg stockholmsdialekt!
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Sthlm/Malmö
Hoj
Yamaha YZF600R
Även jag är på ifall det blir körning.
hoppas på att vädret blir bättre snart.
//Mvh Joakim.J
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
nån som ska till sjöbo idag?:hej
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är där varje onsdag. Hade du skrivit ett par timmar tidigare kunde du ju hakat på. :)

ok, det var ju synd då då. jaja, vi kan ju alltid koordinera oss till nästa gång kanske:) hur var vädret där idag? jag stannade hemma då det regnade här precis när jag tänkte åka...
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
ok, det var ju synd då då. jaja, vi kan ju alltid koordinera oss till nästa gång kanske:) hur var vädret där idag? jag stannade hemma då det regnade här precis när jag tänkte åka...

Kom en liten skur senare på kvällen så det var lite vått när man körde hem. Körde en runda med ystafolket och vi hade torrt hela vägen dit.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kom en liten skur senare på kvällen så det var lite vått när man körde hem. Körde en runda med ystafolket och vi hade torrt hela vägen dit.

jag förstår. jaja, får hoppas på bättre väder nästa vecka:)
 

tjille

Guest
Surt att man ska behöva slänga in hojen i påarp på service först innan man kan bränna ute på vägarna... och tenta tentan, och ta sig till götet o hämta bettan :huvet

och trampcykeln är paj den med... gå suger. men ja e int bitter.
 

Tuneman

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Lund/Halmstad
Hoj
Yamaha YZF600-R -96
Hallå allihopa! Är ny i Lund, och hoppas här finns lite skoj folk att köra med! Ska snart hem igen och hämta hojen, och sen är jag redo för ett gäng trevliga turer innan sommarn tar slut! :) Det var nog allt jag hade att säga, och jag vet inte till vilken nytta det var, men nu är det gjort iaf.

Och förresten, finns det nån som har en garageplats eller ett boende över så kan ni ju slänga iväg ett pm!
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hade tänkt köra lite i morn. Någon som är på? Och kan guida? Hade tänkt runt 11-12 snåret och någon timmer frammåt. Kollar tråden tidigt i mornbitti.
 

PaChE

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Kalmar
Hoj
Z750 - 08
Har alla slutat köra eller? Verkar dött här men ser ändå folk på vägarna. Ska vara ok väder här tes fredag natt så nån som hänger på nån dag så hojta te!
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top