Samåkning i Lund

...jag vet att snart kommer det en tråd om ngt roligt! :) inte nu...men snart...eller....ja, snart. Fast...NÄ, snart! nu? NÄÄÄ....SNART!! :hihi

Körde från malmö till sjöbo i eftermidags. Var ganska kallt till jag kom till veberöd där det började snöa och blev svinkallt. :näsblod

Nu fick man iaf tummen ur och fixa bilen.

tja grabbar, bor i gbg på helgerna men pluggar i revinge, tänkte ta ner min motard nu rfter påsk, såg ni var några som åker, var håller ni till och när brukar ni köra? Nor där mån-fre och skulle vara kul om man kunde hänga på o svina lite??
vad tror ni?? mvh viktor

solida ormen vill alltid köra.. o svinig är han oxå :tummenupp

tja grabbar, bor i gbg på helgerna men pluggar i revinge, tänkte ta ner min motard nu rfter påsk, såg ni var några som åker, var håller ni till och när brukar ni köra? Nor där mån-fre och skulle vara kul om man kunde hänga på o svina lite??
vad tror ni?? mvh viktor
Jag bor i Sandby :brynad

Antar att du ska bli brandman?

Bara att hålla koll i denna tråden efter körningar! :)

Hahaha, vem är Måååånica? Hans gamla flickvän? Isf tror jag att jag träffat henne :gnissla

ja tror snarare på hans mamma.. soliden tänder nog på gamlingar för han ser ju ut som farfar själv ju.. så 40 plus e' nog bara lammkött i hans ögon...:va

e' de bara ja som önskar, men e' de inte fint väder idag?? typ köra moppe väder?? nån som tycker som jag??

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman