Samåkning i Lund

...jag vet att snart kommer det en tråd om ngt roligt! :) inte nu...men snart...eller....ja, snart. Fast...NÄ, snart! nu? NÄÄÄ....SNART!! :hihi

Körde från malmö till sjöbo i eftermidags. Var ganska kallt till jag kom till veberöd där det började snöa och blev svinkallt. :näsblod

Nu fick man iaf tummen ur och fixa bilen.

tja grabbar, bor i gbg på helgerna men pluggar i revinge, tänkte ta ner min motard nu rfter påsk, såg ni var några som åker, var håller ni till och när brukar ni köra? Nor där mån-fre och skulle vara kul om man kunde hänga på o svina lite??
vad tror ni?? mvh viktor

solida ormen vill alltid köra.. o svinig är han oxå :tummenupp

tja grabbar, bor i gbg på helgerna men pluggar i revinge, tänkte ta ner min motard nu rfter påsk, såg ni var några som åker, var håller ni till och när brukar ni köra? Nor där mån-fre och skulle vara kul om man kunde hänga på o svina lite??
vad tror ni?? mvh viktor
Jag bor i Sandby :brynad

Antar att du ska bli brandman?

Bara att hålla koll i denna tråden efter körningar! :)

Hahaha, vem är Måååånica? Hans gamla flickvän? Isf tror jag att jag träffat henne :gnissla

ja tror snarare på hans mamma.. soliden tänder nog på gamlingar för han ser ju ut som farfar själv ju.. så 40 plus e' nog bara lammkött i hans ögon...:va

e' de bara ja som önskar, men e' de inte fint väder idag?? typ köra moppe väder?? nån som tycker som jag??

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back