Samåkning i Lund

:huvet :huvet :huvet :huvet
Vill också köra. Blir nog till att hämta hojen i slutet på veckan.
Bara köpa lås och kapell först. :gnissla

Inga studerande som liksom jag har hojen vinterparkerad på annan ort?

Det vore ju lite kul att ta ett datum och åka uppåt och köra ner ihop. Bara att man hakar på längs e4an =) Eller nån krokigare sträcka...

Själv ska jag upp och hämta aprilian i linköping, men det återstår att se när..

Last edited:
Prognosen för imorgon ser jefligt lovande ut... talar nog för en sväng med dundermoppen. Någon annan som ska ut?

jaså, så trevligt för dig...

E' du sugen på att pilla på beatrice i helgen?? tänkte du har ju ett så skönt garage har ja hört talas om..:D
Vem har sagt det? I'll kill him! :mad:

Tja vi kan ju se, jag jobbar ju i helgen tyvärr annars hade du kunnat droppa förbi när du hade velat.

Vem har sagt det? I'll kill him! :mad:

Tja vi kan ju se, jag jobbar ju i helgen tyvärr annars hade du kunnat droppa förbi när du hade velat.

Känns väl onödigt att jobba om helgen eller?? ajja, de löser sig, får se om mjölråttan har lust å hjälpa till lite imorrn eller nått...

Känns väl onödigt att jobba om helgen eller?? ajja, de löser sig, får se om mjölråttan har lust å hjälpa till lite imorrn eller nått...
Tjao det kan man tycka men det är min helg denna helgen, blir väl 2-3 timmar åt gången som jag jobbar.

Är ledig mellan 10 och 16 iaf.

den som klarar av att titta på hela filmen utan att spy eller kisa lite é fan sjuk i huvet... jag har sett mycket döda ting och tagit ryggmärgsprover på kor som é så jästa och ruttna så det är inget mer än en grön skinnpåse med massa ben i, men inte fan klarar jag av att se den sviniga filmen....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman