Samåkning i Lund

den som klarar av att titta på hela filmen utan att spy eller kisa lite é fan sjuk i huvet... jag har sett mycket döda ting och tagit ryggmärgsprover på kor som é så jästa och ruttna så det är inget mer än en grön skinnpåse med massa ben i, men inte fan klarar jag av att se den sviniga filmen....

:va :fyllisar :öl

Hitintills har jag kört varje dag denna veckan och ska om några minuter sätta mig på hojen igen. :yoparty Ser ut som att det kommer bli hela nästa vecka med. :yoparty
Visserligen är det ju bara till och från jobbet för att bilen inte startar så jag har ju inte så mycket att välja på. :rolleyes: :huvet

allsmäktige hojgud, låt kommande helg skina på det vis du förgyllde gårdagen och jag ska prisa dig i en evighet.
amen

vill brumma ju :yoparty

Det har nog blivit hojåkning varje dag nu, bakfylledagar borträknade. Cykeldäcket small och promenad är för pussies...

Körning på söndag runt 12 tiden, var vi samlas vet jag inte än, hur vädret blir återstår att se, annars blir det fan imorn om vädret är NAJS!

1. Solid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
666.

Körning på söndag runt 12 tiden, var vi samlas vet jag inte än, hur vädret blir återstår att se, annars blir det fan imorn om vädret är NAJS!

1. Solid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
666.

Får man vara med fast man inte varit med innan :)
Måste man isf skriva upp sig. Vet inte om jag kan förrän söndag morgon.

jag kan nog också vara på imorrn, men söndag sticker jag ti sthlm så då får jag skippa...

jag ska fan med....

1. Solid
2. Drufus
3. Mj00dmixer
4.
5.
6.
7.
8.
9.
...
666.

vädret ser kass ut imorgon.. regn å skit.. söndag verkar bättre, sol å så, men blåsa 13 m/s men dock sol.. :arsele

När ska ja få hyra igen mjood....

Nu behöver jag era tips alltså. Vart fanken lämnar jag in hojen för att få mina däck monterade? Fixade ett set för bra pris i vinter och vill ha dem monterade nu. Ringde till MXXXXXX-racing i Lomma idag och fick höra att de skulle ha 1000 spänn för det :dummer . Allvarligt talat?! Jag har inget depåstöd så jag kan inte kränga av hjulen själv.. Vart får ni era däck monterade?? Pris??

Nu behöver jag era tips alltså. Vart fanken lämnar jag in hojen för att få mina däck monterade? Fixade ett set för bra pris i vinter och vill ha dem monterade nu. Ringde till MXXXXXX-racing i Lomma idag och fick höra att de skulle ha 1000 spänn för det :dummer . Allvarligt talat?! Jag har inget depåstöd så jag kan inte kränga av hjulen själv.. Vart får ni era däck monterade?? Pris??

tror faktiskt att hörbergs i lödde e' ganska billiga.. 200-250 per däck om de ska kränga av de.. annars 150 per däck tror ja.. men e' inte helt säke men ja tror de har bra prisr... ring dit å hör,,,

tror faktiskt att hörbergs i lödde e' ganska billiga.. 200-250 per däck om de ska kränga av de.. annars 150 per däck tror ja.. men e' inte helt säke men ja tror de har bra prisr... ring dit å hör,,,

Ok, en viss skillnad mellan 400-500 och 1000! Får ringa och kolla med dem, tack för tipset!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman