Samåkning i Lund

tar nog en runda ikväll brukar köra på kvällarna

ooo... försiktigt med rådjuren bara..... o kaniner.. o kanariefåglar.. pensionärer.. o anat jävulskap som kan gömma sej i buskarna.

måste dock erkänna att jag e sugen på o följa med... men e helvetes förkyld just nu.. så jag hoppar nog. får bli en stor jäger istället :öl

Last edited:
Najs att du skaffat dig ny hoj!! nu får vi ut o åka lite oxå!
har semester denna veckan innan skolan börjar så jag är sjukt sugen på att köra lite!!

Någon som ska ut o köra ikväll??

då kanske du e sugen på o köra nån förmiddag senare i veckan!? jag jobbar kl 14-22

ooo... försiktigt med rådjuren bara..... o kaniner.. o kanariefåglar.. pensionärer.. o anat jävulskap som kan gömma sej i buskarna.

måste dock erkänna att jag e sugen på o följa med... men e helvetes förkyld just nu.. så jag hoppar nog. får bli en stor jäger istället :öl

hehe ja dom jävla sakerna är farliga =))
en jäger är mycket mer uppskattat faktiskt.. tror jag tar en med haha

brevid mecka. auto prestanda:)

Tja, någon körning imonr "onsdag"??? börjat tycka det är lite tråkit å litta å köra själv nu:)

samam här kör varje kväll ensam runt och böörnar.. riktigt trist :=(

det är onsdagsgazz eller så är det stuntning vid Turning T klockan 1800.

Är ni tvugna att köra och wheela när jag övningskör bredvid? Svårt att koncentrera sig på krypkörningen :D
Körde ikväll vid Turning torso. :)

Tja

någon som vill ha sin hoj i mitt garage i 3 månader under uppsägningstiden?
Flyttar till helsingborg och tar med hojen så klart, så har 3 månaders uppsägningstid på mitt garage i lund. Ligger ca 800 meter från willys på norra fäladen.

skicka ett pm.. kanske har 2 platser men säkert en... 140:-/mån som sagt 3 månder bara.

jag gör, men jag tror inte att du vill köra med mig:) toppar 90 på plan mark utan motvind och med hemlängtan:D

Jag har ju ingenting att köra med, annars hade jag ju kört rundor..! :)
Haha, var det inte du som trodde du skulle få köra på fälten för att vägarna var översvämmade..? :tummenupp

Jag har ju ingenting att köra med, annars hade jag ju kört rundor..! :)
Haha, var det inte du som trodde du skulle få köra på fälten för att vägarna var översvämmade..? :tummenupp

aha, ok... stackare :pannkyss
haha, så som jag ränner runt här på sh och så är det därifrån du känner igen mig?:rofl men jodå, det var jag:hej som tur var slapp jag leka crossnisse men det hade nog funkat det med då hojen är ganska stark på låga varv så...:rolleyes: men den är inte det snabbaste om man säger så...:D
skaffa ny hoj nu så kan vi ta en tur:tummenupp

Last edited:
aha, ok... stackare :pannkyss
haha, så som jag ränner runt här på sh och så är det därifrån du känner igen mig?:rofl men jodå, det var jag:hej som tur var slapp jag leka crossnisse men det hade nog funkat det med då hojen är ganska stark på låga varv så...:rolleyes: men den är inte det snabbaste om man säger så...:D
skaffa ny hoj nu så kan vi ta en tur:tummenupp

haha okej, den kommentaren gjorde min dag! :tummenupp

Ja, jag ska åka till Australien för pengarna, men får köpa en ny hoj till nästa säsong! :)

Måndags runda ?????

Nån som e sugen på en runda i morrn måndag, vid middags tid och vid ett väglag där vattenskidor EJ är nödvändigt .....:confused: :va

PM:a eller hör av er via msn isf......:yoparty :yoparty

haha okej, den kommentaren gjorde min dag! :tummenupp

Ja, jag ska åka till Australien för pengarna, men får köpa en ny hoj till nästa säsong! :)

haha, kul att man är till någon nytta här i världen:D
åh, australien äger!:tummenupp glöm förihelvete inte att ta solkräm ÖVERALLT! jag glömde föterna och de blev lila!:näsblod gör det, då kan jag också köra tung så då kan vi öka tempot lite också:yoparty

haha, kul att man är till någon nytta här i världen:D
åh, australien äger!:tummenupp glöm förihelvete inte att ta solkräm ÖVERALLT! jag glömde föterna och de blev lila!:näsblod gör det, då kan jag också köra tung så då kan vi öka tempot lite också:yoparty

Jag är inte jättekänslig för solen, men har hört att den tar på ett helt annat sätt där nere..! dessutom ska jag tillbringa 4 månader där! :)
Ja, nästa säsong återkommer jag, med hoj, och då jävlar ska det gasas! :)

Jag är inte jättekänslig för solen, men har hört att den tar på ett helt annat sätt där nere..! dessutom ska jag tillbringa 4 månader där! :)
Ja, nästa säsong återkommer jag, med hoj, och då jävlar ska det gasas! :)

inte jag heller, men där nere så...:näsblod grejen är att det är närmre ekvatorn (beroende på var i landet man befinner sig såklart) vilket ger en snävare infallsvinkel för solstrålarna vilket ger en större koncentration sol/yta ;) lyckost!:mad: :D håller med, jag är fetpå:yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra