Samåkning i Lund

Köra idag 9/8?

Någon som känner för att hänga på en runda i eftermiddag? Friskt tempo:)
/S

hallå alla glada!!
snart back in business igen efter 2 sommarmånader utan hoj :( snacka med FK igår o jag ska få pengar nån gång i nästa vecka. får 47 tusingar (jag gav 48 för hojen)
så nästa helg blir de shopping... blir nog en likadan igen fast 06:a

snacka med FK igår o jag ska få pengar nån gång i nästa vecka. får 47 tusingar (jag gav 48 för hojen)

Va fan, för du 47000 av Försäkringskassan:confused: :tummenupp !

Härligt att du inte torskar så mycket pengar, tycker det är rätt schyst betalt om du gav 47 för moppen. Kanske dags att fixa ett garage till pärlan???

BanKörning i morgon med Sydskånes emse på Sturup. Finns platser kvar de e bara o anmäla sig!! Hade varit skojsigt med fler kända ansikten som kasar omkring på banan..

www.sydskanesemse.nu

Last edited:
Vi är 5 än så länge, Start från Trelleborg nu kl 10.

Om någon vill uppsluta så e det bara att ringa... 0733246741 eller ring cel , blir nog en långrunda idag

tja!!! tänkte kolla me nån av er ur ni brukar köra (med Träffar) och lite sånt, fick mitt kort i torsdags, och bor i lund, hade vatt ball å hänga på er nån gång..

Jag kör gärna en tur i helgen om nån vill skrapa ihop nåt;) hade varit skönt med en liten tur, om det nu det är bra väder:tuttar

så kan ni få känna den goda 2-takts doften från min lilla räääser:D

Men det är ju GP i Brno på söndag:mattias

ska se om man kommer ut lite i helgen. har inte kört på flera veckor nu. rätt kasst. ska kanske montera gaswiren till gliaren så då blir det ju till o testköra... antar jag :gnissla

Någon ska ska ut å gazza imonr? typ från lund området? Hör av er, sugen som fane

Någon ska ska ut å gazza imonr? typ från lund området? Hör av er, sugen som fane

tjenare!

ska hem till föräldranra i över helgen :=(
Men är tillbaka på söndag kväll och från dess är jag med och köra när som helst i veckan.. helt på kvällarna då jag måste plugga på dagarna.

men skrapar någon ihoppa något så kommer jag!
Måste köra nu innan jag flyttar för då kan jag inte köra mer i år :=( och det är om 2 veckor :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT