Samåkning i Lund

Köra idag 9/8?

Någon som känner för att hänga på en runda i eftermiddag? Friskt tempo:)
/S

hallå alla glada!!
snart back in business igen efter 2 sommarmånader utan hoj :( snacka med FK igår o jag ska få pengar nån gång i nästa vecka. får 47 tusingar (jag gav 48 för hojen)
så nästa helg blir de shopping... blir nog en likadan igen fast 06:a

snacka med FK igår o jag ska få pengar nån gång i nästa vecka. får 47 tusingar (jag gav 48 för hojen)

Va fan, för du 47000 av Försäkringskassan:confused: :tummenupp !

Härligt att du inte torskar så mycket pengar, tycker det är rätt schyst betalt om du gav 47 för moppen. Kanske dags att fixa ett garage till pärlan???

BanKörning i morgon med Sydskånes emse på Sturup. Finns platser kvar de e bara o anmäla sig!! Hade varit skojsigt med fler kända ansikten som kasar omkring på banan..

www.sydskanesemse.nu

Last edited:
Vi är 5 än så länge, Start från Trelleborg nu kl 10.

Om någon vill uppsluta så e det bara att ringa... 0733246741 eller ring cel , blir nog en långrunda idag

tja!!! tänkte kolla me nån av er ur ni brukar köra (med Träffar) och lite sånt, fick mitt kort i torsdags, och bor i lund, hade vatt ball å hänga på er nån gång..

Jag kör gärna en tur i helgen om nån vill skrapa ihop nåt;) hade varit skönt med en liten tur, om det nu det är bra väder:tuttar

så kan ni få känna den goda 2-takts doften från min lilla räääser:D

Men det är ju GP i Brno på söndag:mattias

ska se om man kommer ut lite i helgen. har inte kört på flera veckor nu. rätt kasst. ska kanske montera gaswiren till gliaren så då blir det ju till o testköra... antar jag :gnissla

Någon ska ska ut å gazza imonr? typ från lund området? Hör av er, sugen som fane

Någon ska ska ut å gazza imonr? typ från lund området? Hör av er, sugen som fane

tjenare!

ska hem till föräldranra i över helgen :=(
Men är tillbaka på söndag kväll och från dess är jag med och köra när som helst i veckan.. helt på kvällarna då jag måste plugga på dagarna.

men skrapar någon ihoppa något så kommer jag!
Måste köra nu innan jag flyttar för då kan jag inte köra mer i år :=( och det är om 2 veckor :arsele

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back