Eddi skrev:25478841 timme i häckerberga idag... fy fan vad roligt men satan vad kallt det är nu!!!
Tack martin för du ledde så bra
ja jävlar vad kul det var o gazza igen....var ju en hel vecka sen sist...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eddi skrev:25478841 timme i häckerberga idag... fy fan vad roligt men satan vad kallt det är nu!!!
Tack martin för du ledde så bra
Solid snake skrev:2547724Ja du borde få följa med och köra, så ska jag se till så att swish kommer med på samma runda.![]()

Don Danielsan skrev:2547967Onsdagsgaazzz imorrn, vilka ska köra???... nån som kan låna ut ryggskydd och stövlar?... minst storlek 38 på stövlarna
Jahaja är det bara för att du ska kunna komma undan om hon blir för våldsam? Springa in till Johnny och gömma dig?Slappa skrev:2548062Eller så bjuder du hem henne så kommer ja förbi en stund nästa gång ja hälsar på Johnny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Solid snake skrev:2548222Jahaja är det bara för att du ska kunna komma undan om hon blir för våldsam? Springa in till Johnny och gömma dig?![]()

fram med brödkniven.. det är blindtarmenSolid snake skrev:2549549Jag hoppar av, hade sjukt ont i magen igår kväll/natt och det har inte släppt än.

Nähädå!chukabowa skrev:2549577fram med brödkniven.. det är blindtarmen![]()

majoon skrev:2549742ska iväg o tokjobba med arbetet igen....vet ej när jag blir klar
sen verkar det som jag får åka en egen runda...då alla bara e mesiga...
kan tillägga att det kommer att tokregna närmsta veckan oxå...så ska man få åkt i torrväder ska det bli idag
majoon skrev:2550677oooooooooo vilket härligt gazz![]()
fy fan vilket tempo oxå...känns som att det här med kalla däck bla bla bla bara e en myt
kul o få se en din nya hoj oxå zenit...riktigt ball![]()
Så jeffla snabbt gick det inte, lite snabbare så är du i diket och luktar på blommorna.majoon skrev:2550677oooooooooo vilket härligt gazz![]()
fy fan vilket tempo oxå...känns som att det här med kalla däck bla bla bla bara e en myt
kul o få se en din nya hoj oxå zenit...riktigt ball![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |