Samåkning i Lund

Eddi skrev:
2543279 heheh då är drömmen uppfylld

ja vi såg nog dig.... körde aqllt vi kunde bakom men kom aldrig ifatt dig som du kanske märkte :D :D

skulle hängt med på glass.. i för sig var mjukglassmaskinen sönder och dom hade slut på 99% av alla andra glass men trevligt var det
de hade vatt gott, men jag var både hungrig och trött(var på väg hem från jobbet i malmö..)

blir nog snart klar med inlämningsuppgiften så då kan man hoppa upp i sadeln igen....verkar dock bli regn imorrn o säkert en vecka framåt.. :huvet

...men varför måste vädret mucka med en såååå in åt helvete hela jävla tiden....

så sjukt bra väder när man har så jäääävla mycket o göra o alltid kasst när man e ledig :finger :fatta!

hur blir det? Vem vill med till danmark... kanske ska klä ut oss lite oxå... e ju halloween.....:D

Slappa skrev:
2546097 Var ute i helgen på nån sk krog på lilla torget i Malmö i helgen, såg inga fjunisar alls var bara 40+:D
har inte du hojen med dej ner :D

häng med o kör lite vet jag :tungan :yoparty

Last edited:
Slappa skrev:
2547410 Selfklart för tusan vad annars:tungan

Du just nu verkar det som att ja kommer bosätta mig i Skånehelvetet likförbannat om det inte händer nåt på hemma fronten:gnissla
Ja du borde få följa med och köra, så ska jag se till så att swish kommer med på samma runda. ;)

1 timme i häckerberga idag... fy fan vad roligt men satan vad kallt det är nu!!!
Tack martin för du ledde så bra

Back