Samåkning i Lund

Eddi skrev:
2543279 heheh då är drömmen uppfylld

ja vi såg nog dig.... körde aqllt vi kunde bakom men kom aldrig ifatt dig som du kanske märkte :D :D

skulle hängt med på glass.. i för sig var mjukglassmaskinen sönder och dom hade slut på 99% av alla andra glass men trevligt var det
de hade vatt gott, men jag var både hungrig och trött(var på väg hem från jobbet i malmö..)

blir nog snart klar med inlämningsuppgiften så då kan man hoppa upp i sadeln igen....verkar dock bli regn imorrn o säkert en vecka framåt.. :huvet

...men varför måste vädret mucka med en såååå in åt helvete hela jävla tiden....

så sjukt bra väder när man har så jäääävla mycket o göra o alltid kasst när man e ledig :finger :fatta!

hur blir det? Vem vill med till danmark... kanske ska klä ut oss lite oxå... e ju halloween.....:D

Slappa skrev:
2546097 Var ute i helgen på nån sk krog på lilla torget i Malmö i helgen, såg inga fjunisar alls var bara 40+:D
har inte du hojen med dej ner :D

häng med o kör lite vet jag :tungan :yoparty

Last edited:
Slappa skrev:
2547410 Selfklart för tusan vad annars:tungan

Du just nu verkar det som att ja kommer bosätta mig i Skånehelvetet likförbannat om det inte händer nåt på hemma fronten:gnissla
Ja du borde få följa med och köra, så ska jag se till så att swish kommer med på samma runda. ;)

1 timme i häckerberga idag... fy fan vad roligt men satan vad kallt det är nu!!!
Tack martin för du ledde så bra

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...