Samåkning i Lund

chukabowa skrev:
2259377 dom kör ensamma för dom vet att antinger regnar det när man bestämer nått eller så kan inte en käfft. :4skrika

skit sant!! var ute och körde för ett tag sen blev 3 stycken.. sen för ännu längre sedan sdkulel 15 komma som hade skrivit upp sig.. vi var 3 stycken igen... sååå trist

Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.
:död
Fläktar inte ett skit. Borde haft Ac på bågen eller kylklampar i jackan. :Bugar :Bugar

freon skrev:
2260706 Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.
Fläktar inte ett skit. Borde haft Ac på bågen eller kylklampar i jackan. :Bugar :Bugar

hmm..en sv650 med folk där bak..de råkar inte va en blå sv650?

tror de va en sv jag hamna bakom nu iaf minns inte längre helt 100 :3freak hamna bakom nån över börringen in i anderslöv blå hoj, ljust ställ.. nån som känner sig träffad ? :D

freon skrev:
2260706 Var ute en lugn runda, hade folk där bak. Fy f-n va varmt det kan bli inne i stan.

synd kunde vi kört tillsammasn.....

tycker vi bestämmer en träff snart och då kommer alla.. typ en lugn runda runt lund eller så bara..... säger ni som bor i lund eller ja annart folk är välkommna med.?????

Eddi skrev:
2262991 synd kunde vi kört tillsammasn.....

tycker vi bestämmer en träff snart och då kommer alla.. typ en lugn runda runt lund eller så bara..... säger ni som bor i lund eller ja annart folk är välkommna med.?????

Ja, det hade varit kul. Lite bling bling runda med obligatorisk glass, typ i Bjärred. Själv så tar jag nog en runda senare ikväll, typ 20-2030.

PGH skrev:
2262998 Ja, det hade varit kul. Lite bling bling runda med obligatorisk glass, typ i Bjärred. Själv så tar jag nog en runda senare ikväll, typ 20-2030.

ja precis så jag tänkte.... ingen sådär super planerat liksom.. bar avi har ett fint stopp med glass eller pizza eller något.... men inte ikväll.. satan vtten pölar och bajs ute :hihi

Eddi skrev:
2263009 ja precis så jag tänkte.... ingen sådär super planerat liksom.. bar avi har ett fint stopp med glass eller pizza eller något.... men inte ikväll.. satan vtten pölar och bajs ute :hihi
jag e på .. men inte ikväll.. e ju plaskblött och så kommer flickvännen strax. :tomten

EDIT: Kan väll tillägga att jag gärna kör efter kl 1900 på kvällarna.. lagom o hinna äta lite efter jobb å sådär inna man kör iväg.

Alla som kör förbi olycksplatsen, där Dr F.o.D förolyckades, på vägen mellan Veberöd och Harlösa kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?

Swish skrev:
2263713 Alla som kör förbi olycksplatsen, där Dr F.o.D förolyckades, på vägen mellan Veberöd och Harlösa kan ju kanske sätta en liten blomma eller något? Det är trots allt en populär mc-väg, och en liten påmminelse till alla som kör där, om vad som hänt, hade inte suttit fel. Om inte annat så kanske det kan ge folk en liten tankeställare, och chansen att fler olyckor undviks kanske blir större.
Man kanske kunde kört dit en hel grupp eller något samtidigt, ett foto på det till hans bror (maalm här på forumet) hade nog känts bra.
Låter det som en dum idé?

Jag tycker det låter som en jättebra idé.. utgå från Lund och sedan ut till Harlösa via Genarp eller nåt och sedan därifrån till Bjärred för lite glass..

bjorasen skrev:
2263731 Jag tycker det låter som en jättebra idé.. utgå från Lund och sedan ut till Harlösa via Genarp eller nåt och sedan därifrån till Bjärred för lite glass..

ja, precis, att man kör en runda, och stannar till där för att visa att man bryr sej. Sedan behöver man ju inte deppa ner sej helt, det vill ju ingen att man ska göra, så då kan man köra vidare och gör något trevligare efteråt.

Samåkning i Lund!!

Tjenare läget allihopa!?

Håller på och fixar hojen, är tvungen att byta reflektor innan jag kan besiktiga den igen.
Men sen är jag lätt på och köra lita grann, jag bor i Lund på Klostergården, var brukar ni träffas när ni kör?

Ha det bra vi hörs och ses
Dennis the Dude :banana

chukabowa skrev:
2263066 jag e på .. men inte ikväll.. e ju plaskblött och så kommer flickvännen strax. :tomten

EDIT: Kan väll tillägga att jag gärna kör efter kl 1900 på kvällarna.. lagom o hinna äta lite efter jobb å sådär inna man kör iväg.

äker gärna när som tidigast 1800 typ... så träffas 1900 är bra för mig.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman