blueblade skrev:2268838Ingen öl då![]()
![]()
ska inte du med?? drar en runda.. lite blink bling och så....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blueblade skrev:2268838Ingen öl då![]()
![]()
chukabowa skrev:2268561inser väll att det kommer regna nu när vi bestämt oss för o köra![]()
freon skrev:2269163Nee.. det blir grymt väder i morgon..*hoppas på*
Var ska vi samlas?!
bjorasen skrev:2269311Mårtenstorget kanske? Kan man kolla på lite fina damer under tiden man väntar in alla 4 styckn som ska komma![]()
Eddi skrev:2269752hahhhahahah
hoppas alla kommer 19.00 nu, för jag kan bara köra max så jag är hemma vid 20.00. Ska köra till småland på fredag direkt efter jobb så måste få massa sömn i mig.
Zenit skrev:2270295kommer om jag hinner pilla ihopa hojen o de nya delarna..vart ska jag komma bara hittar som en kratta i lund
Swish skrev:2270298Det hinner du nog, jag slutar inte förrän 12 i natt!
Du ska komma till Ok Q8, vid MAXSök på eniro
![]()
Zenit skrev:2270299haha jag skiter väll i vart du jobbar jag vill ju köra![]()
(jag tittar in sen)
hoppas alla kommer 19.00 nu, för jag kan bara köra max så jag är hemma vid 20.00. Ska köra till småland på fredag direkt efter jobb så måste få massa sömn i mig.
Kimmse skrev:2270567för det första vad gör du uppe 5 på natten????och för det andra sluta mesa dig kan iaf köra till 21:00
kankse kan ändra tiden så vi startar lite tidigare om alla kan det vid 18:00 kanske???
Eddi skrev:2270705folk jobbar faktiskt om du inte märkt det....![]()
vi ska starta redan halv 6.. jag och bjorasen..... så jag får köra lite längre..
bjorasen skrev:2270808Ääässch, din lilla mes, vila kan du göra när du dör!! Du ska köra till minst kl 21! Du jobbar ju ändå inte hårt på jobbet, jag har haft ögonen på dig![]()
Eddi skrev:2270705folk jobbar faktiskt om du inte märkt det....![]()
vi ska starta redan halv 6.. jag och bjorasen..... så jag får köra lite längre..
kom till statoil södra halv 6 om ni vill köra tidigare.. jag kjör till max halv 8 idag tror jag
chukabowa skrev:2270920ska försöka va där halv 6.. men om man inte hinner var träffas vi då?
o halv sex gäller macken vid max eller?
freon skrev:2270961Ne, Macken vid max är en ok/q8.
Vi samlas på lunds södra Statoilmacken där, hette mango för, vet inte om den gör det fortfarande.
jasja.. inte en chans att jag hinner dit till halv.. meten e snart klar o sen drar jag ... var möter jag er?freon skrev:2270961Ne, Macken vid max är en ok/q8.
Vi samlas på lunds södra Statoilmacken där, hette mango för, vet inte om den gör det fortfarande.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |