Samåkning i Lund

moha skrev:
2064238 hej,

bor i malmö, hänger gärna på i alla tider och väder :fyllisar
åker till eslöv ganska ofta och då kör jag gärna genom Lund. körde där igår runt 17-tiden, och jag såg inte en enda jävla hoj. tråkigt :-( körde runt i malmö och det var ganska tomt det med.

vi ses där ute. :hihi

roligt med fler folk!!! var med ute i förigår.. såg 2 hojar faktiskt :)

Som det ser ut nu så ska det bara vara att justera mitt styrlager lite så fixas denna säsongen fortare än kvickt! :banana
Måste definitivt vara klart till lördag.......
Har dessutom skaffat nytt boende till min särbo och nu ska hon få ett närmare boende till mig samt insynsskyddat! Jippie!!

Snart slipper man åka bil för att sen åka hoj. :tummenupp

JKay skrev:
2064917 Som det ser ut nu så ska det bara vara att justera mitt styrlager lite så fixas denna säsongen fortare än kvickt! :banana
Har dessutom skaffat nytt boende till min särbo och nu ska hon få ett närmare boende till mig samt insynsskyddat! Jippie!!

Snart slipper man åka bil för att sen åka hoj. :tummenupp

Alla andra vill ha fanskapen så långt ifrån en som möjligt, men du vill ha hene nära vid!? Tokfan så kan du ju inte göra o förstöra din macho-stil!? Skärpning pågablära!! :D :7peta :pannkyss

JKay skrev:
2064917 Som det ser ut nu så ska det bara vara att justera mitt styrlager lite så fixas denna säsongen fortare än kvickt! :banana

Det fixar vi då, ta med verktyg. :gnissla

god morgon på er,

eftersom jag jobbar natt så har jag precis vaknat och gissa vad jag ser SOOOOL :banana :banana :banana är det fler som har möjlighet så är ni välkomna till malmö. nu skall jag ut och "köra in hojen" :gnissla

moha skrev:
2067014 god morgon på er,

eftersom jag jobbar natt så har jag precis vaknat och gissa vad jag ser SOOOOL :banana :banana :banana är det fler som har möjlighet så är ni välkomna till malmö. nu skall jag ut och "köra in hojen" :gnissla

Gottegris..... :huvet

moha skrev:

härligt :=) ska bjuda föräldrar på mat och ta lite pisse prov mm, är ju försöksperson som grund yrke :hihi men imorgon dåå blir det körning

moha skrev:

Åker igenom Malmö på vägen hem...
Kanon väder ute...Hur skönt som helst att köra..

Ska på 60 årskalas om en kvart...annars hade jag åkt ut nu. SOOOOOOLL!!!!! :yoparty

Våren.... :Bugar

jäääklar vad fint väder det är i Lund.. imorgon ska jag ut på en låång runda så man e pigg på en stooora turen på måndag som tar mig till värnamo :banana

Morrn alla!
Mulet just nu såhär på morgonen.....hoppas på bättre väder senare. MC-tur blir det iaf, någon? :)

kör R1-självklart med.

japp,räkna med mig o polare.

när kör vi,e lite backis.

alla med skrevraket ska ut o köra idag.... men hur många motarder får man ihop till en liten busrunda???? inte en enda :mad: :mad:

chukabowa skrev:
2069189 alla med skrevraket ska ut o köra idag.... men hur många motarder får man ihop till en liten busrunda???? inte en enda :mad: :mad:

regnar i lund.. får vänta tills imorgon.. men ska vi bestämma en tid imorgon alla?

OCh en fråga till. VARFÖR kan inte alla mc-sorter köra tillsammans.. varför måste de som har motard köra för sig och dom som har plastraketer köra för sig?

Förklar för mig ..

Edvardsson skrev:
2069396 regnar i lund.. får vänta tills imorgon.. men ska vi bestämma en tid imorgon alla?

OCh en fråga till. VARFÖR kan inte alla mc-sorter köra tillsammans.. varför måste de som har motard köra för sig och dom som har plastraketer köra för sig?

Förklar för mig ..

Hänger gärna med på en sväng om vädret tillåter. Bor i malmö och kör en gixxer

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma