Samåkning i Lund

Det blev en tur ändå!!!!

Snö, Regn, Regn +Sol, Sol och slutligen Regn igen!!
Men det va gött att komma ut.
Man får tacka för rundan och hoppas att lagret höll!!

Här kommer bild beviset

Bifogat

• DSC00345.JPG
    DSC00345.JPG
    92.7 KB · Visningar: 131
Tack för det lilla det blev!
Mitt lager höll....även om det blev lite räligt till slut.
Lite lite lite vobbel i styret under körning. Nu är det dax o fixa styrlager.... :gnissla

....måtte jag hinna till den 22:a

Tack så mycket för runda! Mycket trevligt folk får jag säga! Jag får se det possitiva med åkandet idag i regn, dugg och bitvis i hagel, mitt nya skinnställ sitter lite bättre nu i alla fall.... :3freak

Kazta skrev:
2059548 Det blev en tur ändå!!!!

Snö, Regn, Regn +Sol, Sol och slutligen Regn igen!!
Men det va gött att komma ut.
Man får tacka för rundan och hoppas att lagret höll!!

Här kommer bild beviset

Fan ni ser ju ut som ni står framför ett spöke allihop, var det så illa där ute??? Var det kul överhuvud taget ute på vägen, eller är det bara som ni säger?!?!?!? Okej då, lite avis e jag men bara lite.

En bild till.... :tummenupp

Bifogat

• DSC00025.JPG
    DSC00025.JPG
    137.5 KB · Visningar: 120
3:dje gången jag börjat skapa en "mc åknings lista" och inte kommit själv. :död Känns ju pinsamt... nu får någon annan starta en. :)

Edvardsson skrev:
2059842 3:dje gången jag börjat skapa en "mc åknings lista" och inte kommit själv. :död Känns ju pinsamt... nu får någon annan starta en. :)

....o vi stog o vänta...ajabaja! :fatta! :4skrika :mad:

Men va fan...det kommer fler ggr! :tummenupp

JKay skrev:
2059818 Hehehe...passar långhårshippie bättre?? :hihi

Hehe...

Långhårs hippie, spöke, trädgårdsmästare, flygkapten,
spelar inte så stor roll vilket, jag e så ensam så jag blir glad så länge jag blir kallad för något :hihi

Hmm.. Själv har man varit på bromsskivejakt hela jävla dagen, uppe hos de "trevliga" på fleninge mc-skrot.. "Tack för hjälpen" ungefär.. Kom hem utan skiva!

Swish skrev:
2059885 Hmm.. Själv har man varit på bromsskivejakt hela jävla dagen, uppe hos de "trevliga" på fleninge mc-skrot.. "Tack för hjälpen" ungefär.. Kom hem utan skiva!

Ett tips, men tar lite tid, är att kolla på ebay.de Jag köpte mina där, kanonfina 2 st inkl frakt för ca 1600:- :tummenupp

PGH skrev:
2059900 Ett tips, men tar lite tid, är att kolla på ebay.de Jag köpte mina där, kanonfina 2 st inkl frakt för ca 1600:- :tummenupp

Jag får nog göra så, med idiotiska gubbar på skrotar som knappt vet hur man öppnar truten kommer man ju ingenstans... :död

Kazta skrev:
2059870 Hehe...

Långhårs hippie, spöke, trädgårdsmästare, flygkapten,
spelar inte så stor roll vilket, jag e så ensam så jag blir glad så länge jag blir kallad för något :hihi

Ähhh...inte vara ensam! Bara o plinga nån da så bjur jag po kaffe! :tummenupp

JKay skrev:
2059917 Ähhh...inte vara ensam! Bara o plinga nån da så bjur jag po kaffe! :tummenupp

Nu sitter du i klistret min vän, vem vet en dag står man där och bankar på dörren och kräver kaffet man blev "lovad" :D

Kazta skrev:
2059952 Nu sitter du i klistret min vän, vem vet en dag står man där och bankar på dörren och kräver kaffet man blev "lovad" :D
Här ska det minsann inte kletas klister!! :hihi
Har jag sagt bju po kaffe...dau bjur jaug po kaffe! :tummenupp

uppehåll enligt smhi ikväll/natt, uppehåll enligt fönstret... blir det något åkande idag? är ju onsdagsgazz med.

hej,

bor i malmö, hänger gärna på i alla tider och väder :fyllisar
åker till eslöv ganska ofta och då kör jag gärna genom Lund. körde där igår runt 17-tiden, och jag såg inte en enda jävla hoj. tråkigt :-( körde runt i malmö och det var ganska tomt det med.

vi ses där ute. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...