Samåkning i Lund

Tack för i kväll. Rolig runda trotts regnet. Samt att få det konstatera att R1àn INTE är en enduro hoj:). Bra att veta till nästa gång.

Ähh tyckte det såg ut som att det gick skit bra att köra lite offroad. =)
Ne men, skönt att allt gick bra spider. Blidde lite nervös där va?

Skönt att se att du kom hem!
Vad hände?
Fick du strul med hojen?

Det var väldigt märkligt, bakhjulet låste sig och skit. Betedde sig som en upprorisk 14 åring. Måste ha sett konstigt ut för den som låg bakom.
Tydligen tog soppan tokslut. Gick inte att dra runt motorn ett varv efter jag fick stopp. Aldrig hört talas om en surhoj som drar 1,3 liter milen normal körning.

Får se över det någon annan dag...

Det var väldigt märkligt, bakhjulet låste sig och skit. Betedde sig som en upprorisk 14 åring. Måste ha sett konstigt ut för den som låg bakom.
Tydligen tog soppan tokslut. Gick inte att dra runt motorn ett varv efter jag fick stopp. Aldrig hört talas om en surhoj som drar 1,3 liter milen normal körning.

Fy f-n va läskigt!
Speciellt med tanke att det var både blött å halkigt ute.
Tur att du inte krashade!!! (eller skickligt? ;-)
Ha-ha, ja 1,3L/mil låter lite väl saftigt...
Du tror inte det kan ha varit någon taliban som har varit å slangat lite?

Fan vad hemskt, tur att allting redde sig utan några katastrofer! :D

För övrigt ser det ut att kunna bli regnfritt och åtminstone lite soligt i morgon - om än blåsigt. Kanske dra en längre runda då?

Fast en fråga! Hinner man den turen på en torsdagskväll? Eller menar du att det blir till helgen? Oavsett bör jag kunna hänga på.

Möghackerundan.

Vi avvaktar bättre helg väder.

"Möghacka"
En tjej/ kille på bönepallen.

...
"Möghacka"
En tjej på bönepallen.

F-n, i så fall så måste jag slänga på mig dansskorna å ut å ragga på dansgolvet innan!
Med min vanliga otur så kan det nog ta ett par år eller så innan jag får napp (j-kligt usel på å jazza!)...
Eller så får man med sig en flodhäst som knäcker bönpallen... :huvet

F-n, i så fall så måste jag slänga på mig dansskorna å ut å ragga på dansgolvet innan!
Med min vanliga otur så kan det nog ta ett par år eller så innan jag får napp (j-kligt usel på å jazza!)...
Eller så får man med sig en flodhäst som knäcker bönpallen... :huvet

Du kan ta min så får jag mer lektid :)

Ser ut att bli relativt hyggligt väder i mellersta Skåne under morgondagen (Lördag).
Någon som är sugen på att ta en runda?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...