Samåkning i Karlskrona

Nån som är sugen på att hänga på och köra bana? Alltid roligare vara fler + billigare genom att dela på släphyra och soppa.
Själv kör jag mestadels med ssemse och har årets första körningen bokad 11/5 på knutstorp.
Intresserad? Svara i tråden eller skicka pm.
/Marcus

Inte mkt liv i denna tråd, inte kommit ur vinterdvalan ännu?

Nu är det bara 2v till första körningen, ingen som vill hänga på??

Måste få tummen ur och byta lammeller och kopplingsfjädrar innan jag ger mig ut och köra... Ser ut som att vädret ska bli bra i början av nästa vecka. Får se om jag hinner skruva något i helgen...

Var ute en sväng i fredags eftermiddag. Men jag börjar mer och mer misstänka att det är glidare och tyska turister som tagit över den här stan. rätta mig om jag har fel.

Är det nån som ska ut i veckan?

Tog en liten sväng inåt centrum idag, hamnade bakom en ZZR, men väl inne i stan såg jag bara glidare.
Men jo, nåt ska jag väl köra nästa vecka, det ska ju vara rent oförskämt soligt enligt SMHI.

Karlskrona åkning

Tog en liten sväng inåt centrum idag, hamnade bakom en ZZR, men väl inne i stan såg jag bara glidare.
Men jo, nåt ska jag väl köra nästa vecka, det ska ju vara rent oförskämt soligt enligt SMHI.

Jag tror det var dig jag såg häromdagen. Men jag var ute och försökte komma i form till beach 2006 så jag hann inte ifatt dig.

Jag tror det var dig jag såg häromdagen. Men jag var ute och försökte komma i form till beach 2006 så jag hann inte ifatt dig.

Hehe, fullt möjligt, jag kör hoj dagligen. ;) Sedan idag har jag dessutom en knallgul, självlysande hjälm så nu sticker jag ut. :)

I veckorna så bor jag här uppe. Var ute o drog en sväng igår kväll men såg inte allt för mkt folk ute. någon som ska ut ikv?

Jag är för upptagen med att köra för att hänga i en tråd på sporthoj. ;) Nu har man varit hemma och ätit lite käk, så nu blir det att tanka hojen och köra upp en till tank. :D

Jag har redan hunnit tröttna på gatåkning efter några rundor där jag tampats med traktorer, söndagsbilister och ångest över att träffas av farbror args laserpicka.
Har plats för iaf en hoj till om någon vill hänga på till knutstorp 11/5 och köra på riktigt.

hallå folket!
vi ska ut å köra lite idag om det är någon som vill haka på :) :banana

ni får ha lite tålamod, finns en hel del hojar i stan denna sommarn, bara ingen som har börjat köra än :yoparty

Kl 14:00 vid glassiären tänkte vi utgå ifrån om de finns några fler som vill hänga på :7peta

Jo jag har baxat fram min gamla häck nu o den verkar vilja starta varje gång. Hänger gärna med på någon olaglig o meningslös tokgasning nån kväll här. Har alldeles för få jack i kåpan, funderar på att tvätta den i år.

hallå folket!
vi ska ut å köra lite idag om det är någon som vill haka på :) :banana

ni får ha lite tålamod, finns en hel del hojar i stan denna sommarn, bara ingen som har börjat köra än :yoparty

Nu vet jag iofs inte om jag räknas, men jag började köra i februari. ;)

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back