Samåkning i Karlskrona

I veckorna så bor jag här uppe. Var ute o drog en sväng igår kväll men såg inte allt för mkt folk ute. någon som ska ut ikv?

Ja e på vilken kväll som helst nu men behöver en dags förvarning för min planering, mkt annat i garaget oxå som drar tid.

Jag sticker ut en runda om ett tag.
Ska vaxa till hojen först, sen drar jag. Blir kanske vid tre-tiden. Men jag hittar inga bra vägar här omkring :/ Så jag kör väl bara lite där jag känner för :D

Lär nog ta en svängom på kvällen med när jag väl hängt av packning och sånt.

Last edited:
Hehe, fullt möjligt, jag kör hoj dagligen. ;) Sedan idag har jag dessutom en knallgul, självlysande hjälm så nu sticker jag ut. :)

Ja herre gud vilken jävla Hjälm. Såg dig i morse trodde det det var en överdrift det där med att den var knallgul. Den matchar verkligen... nej den matchar ingenting. hehe

Sååå, nästa vecka ska jag bli av med supporttelefonen så då blir det mer hojresor annat än på hojen. Ska dessutom upp till norrköping på fredag om nån annan är på väg ditåt då och vill ha sällskap.

Och NU hittade jag denna tråden... Jag kollar "Sporthoj Ronneby" varje dag på Facebook, se om ni kan leta upp den...

Jag vill köra NU :D

Hade varit ball att dra ihop en liten runda!

Men det är lite öde, detta måste vi ändra på ......

det finns många som kör båge i Karlskrona

Packar nu inför Gelleråsen, det borde ni prova.....

Jag tror det enklaste/bästa sättet att få med mycket folk i början är att ha fasta tider att köra på. Så kan man alltid dela telenummer på plats när man träffar folket.

Förra sommaren vet jag att det blev iaf några söndagskörningar. Det hade varit nice om det blev av nu i sommar också!

Onsdagskörning? Imorgon eftermiddag, 18:00 poserplatsen (MC parkeringen utanför glassiären).

Funkar det tror ni?

Onsdagskörningar kl 18 är en utmärkt idé! Tyvärr kan jag inte komma i morgon då jag sitter på utbildning på jobbet till kl 20.

Men se nu till att dyka upp alla andra!

Jag har tvättat hojen idag, kryss i taket kan jag säga :D Men jag har någon plast-tjofräs på sidorna som är tänkt att likna kolfiber. Det skiten är helt vitt och flammigt och fult nu. Va fan gör man åt det? Ja, har vaxat skiten... Skall testa att bara blåsa av det med högtryck imorgon och se om det hjälper!

Hoppas vi kan bli ett par stycken imorgon då!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman