Samåkning i Karlskrona

Jag kommer nog inte ikväll, måste byta däcken, har väldigt dåligt med mönster kvar. :näsblod
Får se om suget på att köra blir starkare än motviljan mot bakhjulssläpp i höga hastigheter. :D

Tjo vi talades vid för ett tag sedan då vi bor i samma område..... Jag har däck till din mc till mycket förmånligt pris....
;-)
:banana

Jag kommer nog inte ikväll, måste byta däcken, har väldigt dåligt med mönster kvar. :näsblod
Får se om suget på att köra blir starkare än motviljan mot bakhjulssläpp i höga hastigheter. :D

tänkte mig runt 16 tiden ? ja kan mer eller mindre hela dagen! Men kanske lämpligast att ta det runt 16?

Jag kan också hela dagen, så bestäm ni andra tiden så rättar jag mig efter det...

Nya bud, samling 1200, 6/6 vid Statoil angöringen så kör vi en vända!

Last edited:
Hej där alla glada. Ska försöka hänga med på en tur framöver.
Anledningen till att jag skriver nu är att jag vill varna för "sniklagning" av vägen från Rödeby upp mot Fjärdsjömåla/Flyeryd?`Vet ej hur långt upp de har hunnit med, men kan vara bra att ta det lugnt om man kör där.

Ha de :)

Faaan oxå, blev det kvällsåkning i onsdags ? Jag slutade följa när man pratade 1300. På söndag hotar man med sol så vad sägs om huliganrally när vi gurglat oss i aska o svavel efter gudstjänsten ?

Vi är ett par från K-hamn som ska ner till Sjöbo rakan imorrn. Alltid trevligt med mer folk, så är några sugna att följa med är det samling strax innan 17.00 vid Jet i Karlshamn ( 200m från Mcdonalds )

Tack för igår!! Hänger gärna med på nån av era körningar framöver.. :tummenupp

Håll koll på Facebook-gruppen, j.jo kan nog bjuda in dig eller skicka länken...

Bra runda, lite långt för mig bara!!!

Japp jag får kanske regga mig på Fejsboken.. Har hållt mig undan länge nog nu kanske :hihi
Ja det är ju en bit och ni fick ju 12 mil till på det ju.. Men det är underbara vägar där nere alltså, ni måste med ner till Brösarp nån gång också :tummenupp

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back