Samåkning I Jönköping

Ställer förmodligen oxå..om jag inte är för bakfull.
:fyllisar

huj va de går

nu är man på banan igen va de kan va kul :banana o ha en skuld man kan ha mycke roligt för en skuld, typ köpa hoj.
el så kanske man är :kocko men de visar sig, hoppas de blir åka av till helgen om någon inte kan i helgen.
Norrland

Japp tidaholmsvägen är mycket trevlig! Nu vill vi se en bild på gsxr:en Karsten! langa fram en! Har ni varit ute på provtur också?

thorn skrev:
Japp tidaholmsvägen är mycket trevlig! Nu vill vi se en bild på gsxr:en Karsten! langa fram en! Har ni varit ute på provtur också?

:brinnerup

Bifogat

• 2.JPG
    2.JPG
    123.2 KB · Visningar: 73
  • 3.JPG
    3.JPG
    141.5 KB · Visningar: 86
  • 7.JPG
    7.JPG
    137.9 KB · Visningar: 83
  • 8.JPG
    8.JPG
    130.7 KB · Visningar: 75
  • 1.JPG
    1.JPG
    129.1 KB · Visningar: 72
Jag måste ju verkligen gratulera Mr. Norrland till ett underbart köp. Fan va snygg den e :Bugar Tack för en trevlig åktur idag! Ser fram mot nästa resa :banana

Kan man regga en sån på 25 kw? :rolleyes:
Den är riktigt snygg :kär Och förmodligen bara aningen roligare än en viss slöhonda...

Hojta till nästa gång ni ska åka tidaholmsvägen eller nån liknande väg så hakar jag på om jag får.

NSR_Martin skrev:
Kan man regga en sån på 25 kw? :rolleyes:
Den är riktigt snygg :kär Och förmodligen bara aningen roligare än en viss slöhonda...

Hojta till nästa gång ni ska åka tidaholmsvägen eller nån liknande väg så hakar jag på om jag får.
Den måste ju vara skitbillig att försäkra som 25kw med tanke på att alla bolag utan folksam försäkrar på full effekt. :hihi
Go for it!

tja

ja får tacka för alla fina komentarer, ja åter kommer om körning på söndag för då öppnar de i gränna o ja tycker vi ska ta en lång tur typ runt sommen o så landar vi i gränna o tar deras räkmackor el äppelkaka med vaniljsås, men som sagt ja kommer tillbaka om detta.
Är det någon som har förslag på lördagen så skriv för 17
Norrland

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC