Samåkning I Jönköping

Ja det va riktigt kul idag! Räkmacka, glass å hojåkning vad mer kan man begära :banana Vi ses imon!!!! Hmm, menar om några timmar :tungan

vill oxå åka med... uhuhu......
:(
måste fixa nytt skinnställ..
Jag står brevid och blir grön varje gång samuel hoppar upp på sin nya hoj.........
:gnissla

Jag hann iaf. ta ett par bilder innan jag va tvungen att åka hem med ett trasigt bromshandtag! Hoppas att kaffet smakade bra :)

Bifogat

• Bild1.jpg
    Bild1.jpg
    97.4 KB · Visningar: 140
  • Bild2.jpg
    Bild2.jpg
    119.8 KB · Visningar: 148
Det är bara att låna samuels hoj ju, han kan sitta bakpå tycker att han kör som min farmor nu på den nya hojjen!! :lol

Kaffet var gott danne! Riktigt surt att handtaget lossnade! men det kommer fler helger, typ på lördag! hade gött

thorn skrev:
Det är bara att låna samuels hoj ju, han kan sitta bakpå tycker att han kör som min farmor nu på den nya hojjen!! :lol

Kaffet var gott danne! Riktigt surt att handtaget lossnade! men det kommer fler helger, typ på lördag! hade gött

Hahaha ne nu ska vi inte va taskiga :) JA det va skit, fattade inte hur det gick till, måste ha varit löst länge, men men det är fixat nu iaf. Ser fram mot nästa åkning!

thorn skrev:

:fatta! Passa dig! var ute o kände på den några mil idag med så du kan var lugn, det kommer.

PS: fattar inte varför du rycker o sliter så i hojen när den ska upp på bakhjulet, vad är fel :confused:

Samuel_LJackson skrev:
:fatta! Passa dig! var ute o kände på den några mil idag med så du kan var lugn, det kommer.

PS: fattar inte varför du rycker o sliter så i hojen när den ska upp på bakhjulet, vad är fel :confused:

HJÄÄÄÄÄÄLP ja är utan hoj :( vad gör ja nu?

Haha hihi Nu måste vi bli sams igen!! :pannkyss

Det e bara att åka iväg och köpa den där gsxr :en du kollat på, du måste ju ha en till helgen iaf, lycka till!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon