Samåkning I Jönköping

Ja det va riktigt kul idag! Räkmacka, glass å hojåkning vad mer kan man begära :banana Vi ses imon!!!! Hmm, menar om några timmar :tungan

vill oxå åka med... uhuhu......
:(
måste fixa nytt skinnställ..
Jag står brevid och blir grön varje gång samuel hoppar upp på sin nya hoj.........
:gnissla

Jag hann iaf. ta ett par bilder innan jag va tvungen att åka hem med ett trasigt bromshandtag! Hoppas att kaffet smakade bra :)

Bifogat

• Bild1.jpg
    Bild1.jpg
    97.4 KB · Visningar: 140
  • Bild2.jpg
    Bild2.jpg
    119.8 KB · Visningar: 148
Det är bara att låna samuels hoj ju, han kan sitta bakpå tycker att han kör som min farmor nu på den nya hojjen!! :lol

Kaffet var gott danne! Riktigt surt att handtaget lossnade! men det kommer fler helger, typ på lördag! hade gött

thorn skrev:
Det är bara att låna samuels hoj ju, han kan sitta bakpå tycker att han kör som min farmor nu på den nya hojjen!! :lol

Kaffet var gott danne! Riktigt surt att handtaget lossnade! men det kommer fler helger, typ på lördag! hade gött

Hahaha ne nu ska vi inte va taskiga :) JA det va skit, fattade inte hur det gick till, måste ha varit löst länge, men men det är fixat nu iaf. Ser fram mot nästa åkning!

thorn skrev:

:fatta! Passa dig! var ute o kände på den några mil idag med så du kan var lugn, det kommer.

PS: fattar inte varför du rycker o sliter så i hojen när den ska upp på bakhjulet, vad är fel :confused:

Samuel_LJackson skrev:
:fatta! Passa dig! var ute o kände på den några mil idag med så du kan var lugn, det kommer.

PS: fattar inte varför du rycker o sliter så i hojen när den ska upp på bakhjulet, vad är fel :confused:

HJÄÄÄÄÄÄLP ja är utan hoj :( vad gör ja nu?

Haha hihi Nu måste vi bli sams igen!! :pannkyss

Det e bara att åka iväg och köpa den där gsxr :en du kollat på, du måste ju ha en till helgen iaf, lycka till!

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande